VB58 2 Skrevet 22. Maj (edited) Jeg synes det var en så dejlig oplevelse at andre også skal have muligheden. Og vil prøve at beskrive mit besøg hos Lily her. Da jeg stod udenfor hendes dør var jeg både nervøs, spændt og havde lidt sommerfugle i maven. Men det behøvede jeg nu ikke, for hun er sød, smilende, nem at snakke med og helt mede på jorden. Hun stod i døren og bød mig inden for, viste mig op af trappen. Vi havde aftalt 90 min, fik afregnet, og en hurtig tur på badeværelset, og så ind på madrassen. Jeg følte mig hurtig tryg og godt til pas i hendes hyggelige og dejlig opvarmet rum. Massagen foregå på en madras, der var levende lys og stille musik i baggrunden. Hun beder mig om at lægge mig på maven. Hun sørgede for jeg havde det godt og lå behageligt. Så startede hun stille og fjerlet med at massere mine ben, ryg og arme med en dejlig varm olie. Der var ikke et sted på kroppen der ikke blev berørt, du brugte arme, ben og kroppen til at masser med. Mens jeg ligger der og nyder energiens bevægelse i kroppen, er tiden til jeg skal vende mig kommet alt for hurtigt. Så begyndte massage på forsiden af kroppen, der var heller ikke nogle steder der blev glemt, alle dele af kroppen blev masseret. Lily er bestemt et besøg værd. Og husk det er intimt massage. Det er ikke sidste jeg gang jeg besøger Lily, og jeg kan varmt anbefale hende. https://annoncelight.dk/showad/383497 Redigeret 22. Maj af VB58 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg