Hop til indhold

Recommended Posts

Begge piger er tidligere anmeldt og jeg har selv besøgt begge. 

Elly er som hendes billeder antyder spinkel, blond med lys porcelænshud og små bryster. Hun va sød nok, men vi kom aldrig helt op at ringe. Det kan være kemi. Hendes udseende tiltrækker mig voldsomt og jeg giver hende nok en chance til. Jeg ville gerne prøve anal med hende, men 1000 ekstra er sgu i overkanten.

Anais er også som på sine billeder. Ikke en finger at sætte på den krop, jeg havde dog gerne været tatoveringen foruden. Hun er sød og leverer de aftalte ydelser med et smil. Igen ikke den store kemi, men jeg kunne sagtens kigge forbi til et fyraftensknald. Mulighed for 15 min og rimelige priser er et stort plus. Jeg savner dog lidt ekstra ydelser.

Begge piger er klart et besøg værd og de kunne være superliga med lidt mere indlevelse og variation.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Waverider skrev, for 3 timer siden:

Begge piger er tidligere anmeldt og jeg har selv besøgt begge. 

Elly er som hendes billeder antyder spinkel, blond med lys porcelænshud og små bryster. Hun va sød nok, men vi kom aldrig helt op at ringe. Det kan være kemi. Hendes udseende tiltrækker mig voldsomt og jeg giver hende nok en chance til. Jeg ville gerne prøve anal med hende, men 1000 ekstra er sgu i overkanten.

Hvor små er hendes bryster? Synes billederne antyder både helt små, men også en B skål…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sharky skrev, for 12 timer siden:

Hvor små er hendes bryster? Synes billederne antyder både helt små, men også en B skål…

Det er ret åbenlyst!

De billeder der er af Elly, hvor hun er iført følgende;, Nissekostume, hvid/sort prikket chemise, samt den grå ensfarvet body stocking, viser at Elly,s bryster står i forhold til resten af hendes spinkle bygning.

De øvrige beklædningsgenstande er der "fyld" i

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sharky skrev, for 14 timer siden:

Små og trætte. Det var faktisk et turn-off for mig - sammen med hendes ligegyldighed overfor hele affæren og dårlige måde at håndtere kondomet på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt begge piger og min klare anbefaling er Anais.

Som andre skriver, så stemmer billederne fint overens med virkeligheden, måske nogle af dem er lidt for model/photoshop/filter-agtige.

Elly var sød or leverede, men uden særligt initiativ, og jeg var også rimeligt hurtigt ude igen.

Hos Anais synes jeg at jeg hver gang har fået en pige der gik til den med sex'en. Det er ikke GFE, men en intens gang sex hvor der bliver knaldet igennem. Og så er jeg nok også mere til Anais' krop som er slank uden at være for skinny, og hendes bryster er lidt større end Ellys, og så er de faste og naturlige som de kun kan være det på en så ung kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...