Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Venner.

Efter at have læst og prøvet nogle af jeres opslag, vil jeg gerne give tilbage og dele en oplevelse, der virkelig gjorde indtryk på mig - Brenda fra Viby.

Bestilling gik let, prisen og tiden var aftalt fra start af, men.... (og nu kommer det spændende!).

Fra det øjeblik, jeg mødte Brenda, blev jeg mødt af en utrolig rar og naturlig kvinde, som hurtigt fik mig til at føle mig tryg og velkommen. Jeg havde booket 30 minutter, som jeg altid gør i starten, bare for at mærke kemien og tage det roligt. Men allerede efter vores første samtale og de mange grin blev det klart for mig, at her var noget særligt. 

Vi endte med at tilbringe to timer sammen, og jeg kunne uden problemer have brugt meget mere tid. Brenda er ikke bare fræk – hun er intim på en måde, der føles ægte og sjælden. Hun har en personlighed, der både får én til at slappe af og tænde op samtidig. Hun er varm og nærværende, og hendes spanske charme er umulig at overse. Men hun er mere end bare udseende – hun lytter, hun smiler, og hun har en evne til at få dig til at føle dig som den eneste mand i verden. Der er noget legende over hende, en lethed i de små smil og drillende blikke, der gør oplevelsen endnu mere levende og pirrende. 

Intimiteten med Brenda er noget helt særligt. Det her er en oplevelse, der bliver siddende længe kan jeg mærke, en blanding af hendes dejlige duft, hendes bløde krop og den måde, hun er til stede på. Det her er ikke bare service, det er ægte kontakt, som rammer dybt. 

Hvis du er en mand, der søger noget autentisk, som virkelig gør en forskel, så er Brenda det helt rigtige valg. De to timer føltes helt perfekte. Jeg fik præcis det, jeg ønskede – og mere til. En blanding af massage og hyggelig samvær (wink - wink x 2), der gik op i en højere enhed. Og ja, hun er smukkere i virkeligheden end på billederne, og hendes udstråling kan slet ikke fanges på et foto. Kommunikationen var heller ikke noget problem. 

Brenda bruger en smart oversætter i øret – jeg tror, den hedder "Timekettle" – som gjorde det muligt for os at tale dansk og spansk uden besvær. Det gjorde samtalen naturlig og flydende, næsten som om sproget slet ikke var en barriere. 

Prisen er mere end fair for det, man får. Brenda leverer en oplevelse, som ikke bare matcher, men overgår forventningerne. For mig er det klart en 10/10 – alt fra udseende og personlighed til kemi og service er i top. Hun har en charme, der kan få selv den mest rutinerede mand til at føle sig ung igen.

Linus_P

Del dette indlæg

Link til indlæg

lyder som en dejlig oplevelse, var det i Grøfthøj du besøgte hende? hvor meget betalte du for to timer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var en utrolig dejlig oplevelse - Jeg gav 1500 pr. time og en masse extra til omkring 1000. Kys, bad, owo og lidt af de sjovere :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg har besøgt hende. Billederne er af hende, tror ikke de er photoshoppet, men de er enten en håndfuld år gamle eller taget fra en god vinkel. Hun ser ikke så veltrænet ud i virkeligheden, stadig kurvet, men mere naturligt kurvet pga kropsfedt. Hun er ikke slank men heller ikke overvægtig. Hun er dog stadig rigtig køn.

Oplevelsen var lidt upassioneret og præget af at være et arbejde, der skulle overstås. Jeg havde bestilt en time men hun virkede stadig lidt som om hun havde travlt. Tungekys var der ikke noget af, selvom jeg havde betalt for det.

Hun taler ikke et ord engelsk og oversættelse foregik via Google translate på telefon. Efter akten lå vi og prøvede at snakke lidt (via translate) og hun er faktisk ret sjov - hvis du kan spansk, får du nok meget mere ud af oplevelsen her.

EDIT: glemte at skrive, at det er hende man skriver direkte med, i hvert fald på WhatsApp (hun viste mig samtalen på telefonen)

Redigeret af Montgomery

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde samme dårlige oplevelse, som du beskriver.

Prisen blev pludselig sat op? hun havde opgivet forkert pris på sms betalte 400 EUR for 90 min?

Jeg mistede totalt gnisten, sprogbarrieren er en show stopper, det er virkelig irriterende at skulle kommunikere via telefonen mens man er i gang :-( 

Jeg gjorde meget for at få gang i sagerne, massage til hende osv, hun var totalt upåvirket, 

ny adresse i Århus N.

Der findes bedre steder for de penge i Østjylland. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ked af at høre at nogle af jer har haft en almindelig oplevelse - Jeg tænker at kemi er en stor faktor. Hun er virkelig dejlig, besøgte hende endnu en gang og det var ligeså godt som sidst. Vi brugte ikke meget oversættelse denne gang, men vi snakkede ikke så meget :-D Hendes udstråling er stadig som jeg husker den sidst smilende og dybfølt i oplevelsen. Hun er lige som hun skal være i min optik ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...