Hop til indhold

Recommended Posts

Så gik turen til Mali i Ballerup. Mali Mali Ballerup

Prisen for en time er de normale 1.500 kr. som i dette tilfælde var givet rigtig godt ud.

Stedet ligger i området mellem Malmparken station og Harald Nyborg i Ballerup. Det er også stedet hvor Lisa er (som der er flere positive anmeldelser på). Jeg synes det er rimelig diskret.

Jeg havde dagen før ringet til Mali og aftalt at mødes med hende. Jeg ringede på klokken på det aftalte tidspunkt og en vældig sød og smilende Mali åbnede døren for mig.

Mali er rigtig flot (vil nok ikke vinde Miss Thailand, men altså vældig pæn) og har en dejlig naturlig slank krop med bryster som nok er en lille b eller stor A skål. Hun har en dejlig røv som er en nydelse at kigge på og holde om når man er i gang med en doggy. Der skal nok ligges de sædvanlige 5 år til alderen.

Jeg blev spurgt om jeg ville starte med massage, men det måtte blive efter mente jeg :) Det var ikke noget problem, så Mali smed tøjet og åbenbarede hendes yppige krop.

Vi kom rundt i en del forskellige stillinger og hun tog også initiativ til at skifte lidt ud. Der var dejlige dybe tungekys, som jeg er fan af og der var også bj uden hætte.

Jeg fik slikket hende og hun var dejlig ren og velsmagende (jeg havde som altid valgt den tidlige tid, så jeg var dagens første gæst).

Der var faktisk noget tid tilbage da jeg var færdig og den brugte vi på at ligge og kæle og sludre lidt om hende og lidt om mig. Det var en hyggelig slutning på et godt besøg.

Jeg er helt sikker på at jeg vil besøge Mali igen og det bliver nok næste gang, for jeg har ikke fået nok af hende endnu. Så en helt klar anbefaling herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har set hende på stedet, hun ser rigtig sød ud. 
bliver nok nød til at besøge hende på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tog en tur til Mali Mali. Dejlig atmosfære på værelset. Dejlig seng, dejlig musik og en god duft. Hun var rolig og dejlig. Massagen var dejlig og af den bløde slags. Min hånd endte på hendes lår, og da jeg mærkede hendes bryster på min ryg, indså jeg, at hun var nøgen. Min pik blev hårdere og hårdere, og snart var det tid til at vende mig. Der mødtes vi i et kram. En sød og smilende thailandsk dame og en viking med en pik, der var klar. Der var ikke meget at sige, men vi begyndte snart at kneppe. Efter flere stillingsskift tømte jeg min sæd ud over hele hendes krop. Det var en stor portion, så vi dedikerede os til at tørre den. Så krammede vi et stykke tid. En dejlig start på dagen, men kun en begyndelse. To besøg mere hos to af Københavns mest kvalificerede asiatiske kvinder (først Natty, så Nancy) var allerede booket. Mere om dette en anden gang.

Mali Mali var under alle omstændigheder et behageligt bekendtskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...