Rejsenetværk 9398 Skrevet 30. Marts, 2014 (edited) DO IT FOR DENMARK Hjælp Danmark med en romantisk storbyferie http://do-it-for-denmark.dk/ Man kan også lade være og bruge pengene de næste 18 år på FKK i Tyskland i stedet, hvis ikke EU stopper festen inden Men Spies måtte gerne komme med et FKK pakketilbud i stedet - de kan hyre Frej og Nille som rejseledere, og jeg skal nok bidrage til efteromtalen, hvis jeg kommer med PS Hvis I laver de børn på turen, deltager I i konkurrencen om 3 års forbrug af bleer og børnevenligt udstyr, samt en børnevenlig ferie. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 30. Marts, 2014 af Rejsenetvaerk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. Marts, 2014 Så rejsehuske sedlen hedder ikke længere: - pas, penge og kondomer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. Marts, 2014 (edited) PSHvis I laver de børn på turen, deltager I i konkurrencen om 3 års forbrug af bleer og børnevenligt udstyr, samt en børnevenlig ferie. Venlig hilsen Rejsenetværk Prøv du nu først selv at lave børn! Kender jeg dig ret vil den udlovede præmie være et incitament :P. Hvis det nu gik så med sutteflasker, lortebleer og spoleret nattesøvn vil jeg gerne, i al ydmyghed forstås, foreslå et navn: Lille Netværk(ine). Gygy og gysse gysse. Redigeret 30. Marts, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. Marts, 2014 Så rejsehuske sedlen hedder ikke længere: - pas, penge og kondomer pigerne har selv kondomer. Kontante penge er vigtigst, pigerne tager ikke kredit kort 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. Marts, 2014 Heldigvis har Netværket humor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9398 Skrevet 30. Marts, 2014 Det håber jeg X Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. Marts, 2014 (edited) Hvis I kunne tænke jer en FKK rejse med rejseleder, så har jeg tæt kontakt til et velrenommeret rejsebureau som hedder F. ISSE Travel. Vi garanterer udløsning på rejsen ellers får I pengene tilbage Vores lille firmabil Redigeret 30. Marts, 2014 af Nille 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. Marts, 2014 Hvis I kunne tænke jer en FKK rejse med rejseleder, så har jeg tæt kontakt til et velrenommeret rejsebureau som hedder F. ISSE Travel. Vi garanterer udløsning på rejsen ellers får I pengene tilbage OK, jeg har nu luret dig: Det er "Hermann Fisser Reisen" aus Hamburg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg