Hop til indhold
Pilot33

Tantrisk Massage /Lily

Recommended Posts

Skrevet (edited)

https://annoncelight.dk/showad/383497

Her en fantastisk oplevelse for kræsen mænd som søger en helt igennem special og måske lærer lidt mere om sig selv. 
I modsætning til traditionel massage handler det ikke om at slippe muskelspændinger, men om at vække sanserne og styrke forbindelsen mellem krop og sind. Gennem blide, rytmiske bevægelser bruger Lily sine hænder, arme og hele kroppen til at skabe en flydende og intuitiv. En helt igennem dejlig oplevelse hvor det er alt andet end sex men alligevel en meget pirrende følelse.  Lily er en super sød og dejlig kvinde som så gerne vil give dig den bedste oplevelse og tid. Hun er så sød. Det er mental fitness når det er bedst. Men pas på hun er vanedannende og Pas rigtig godt på hende . ❤️

Redigeret af Pilot33

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pilot33 skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/383497

Her en fantastisk oplevelse for kræsen mænd som søger en helt igennem special og måske lærer lidt mere om sig selv.. ❤️

Jeg har også besøgt hende for nyligt, og kan kun give dig ret. 

En helt speciel kvinde som tilbyder en enestående oplevelse. 

Jeg er også blevet fan og fremtidig kunde. 

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig anmeldelsen. Hun er fantastisk. Blev lige overrasket at det kun er et år siden jeg besøgte hende første gang. Utroligt så mange gange jeg har besøgt hende siden. Prøver at nå to gange hver gang hun er her. Hun tager til Vejle senere i denne uge efter Aalborg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listelømmel skrev, for 9 timer siden:

Kan ikke vente til hun rammer Vejle 

Det gør hun så i morgen, fredag

Kan kun tilslutte den begejstring man får ved at besøge hende, hendes magiske hænder/krop samt massage, hendes behagelige væsen og mulig at føre spændende samtaler med

Ser allerede frem til hendes tilbageværende til Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kammertonen skrev, den 21.5.2025 at 16:08:

Troværdigheden er i top ;-)

Nu hvor du kan se andre kommentar, hvad synes du så selv om din..............? :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...