Sigge 413 Skrevet 20. Maj Nogen der ved hvis det er sket nogen med Herlev massage hvir Natty, Sofia og Kitty plejede være? Deres annoncer er lige pludseligt væk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1826 Skrevet 21. Maj Sigge skrev, for 14 timer siden: Deres annoncer er lige pludseligt væk? Den er der stadig, men telefon nummer er slettet, samt billederne er taget af. Måske de holder ferie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sigge 413 Skrevet 21. Maj Gløden skrev, for 42 minutter siden: Den er der stadig Rigtig nok men som du siger er det ikke nogen billerne eller nummer. Har haft daglig kontakt med en af pigerne på LINE. Hun nævnte intet om ferie, omvendt talte vi om at mødes igen. Lige pludselig har hun ikke læst de seneste beskeder i to dage.. . vi har haft daglig rutine i lang tid hvor vi skriver til hinanden, så intet spam fra min side, men indenfor vores rutiner som hun i over en måneds tid altid besvaret på hurtigt eller læst. Og hendes sidste besked var et spm jeg svarede til. Så mistænker desværre at de måske har fået besøg af ordningsmagten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1826 Skrevet 23. Maj Sigge skrev, den 21.5.2025 at 09:32: Så mistænker desværre at de måske har fået besøg af ordningsmagten. Det er også min tanke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 779 Skrevet 23. Maj Gløden skrev, for 52 minutter siden: Det er også min tanke Det er korrekt - og nemt ordensmagten når folk fortæller så åbenlyst om hvor stedet er uden at give adressen men med så mange informationer at de ved hvor det er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4933 Skrevet 23. Maj Lars40 skrev, for 34 minutter siden: Det er korrekt - og nemt ordensmagten når folk fortæller så åbenlyst om hvor stedet er uden at give adressen men med så mange informationer at de ved hvor det er Øv. Det er nok desværre noget, jeg selv også uforvarende har bidraget til med min anmeldelse af Natty forleden. Ærgerligt. Politiet kan selvfølgelig også lægge to og to sammen, og de er jo sat i verden for at se til, at lovgivningen overholdes. Også selvom vi er nogen, som synes, at den på nogle punkter er ude af trit med det, vi gerne selv så var gældende. Lidt selvransagelse, som kommer lidt sent: Helt ærligt, så ved vi jo godt inderst inde, at de unge thaipiger så godt som aldrig kan arbejde lovligt i Danmark. De kan komme hertil, men de må ikke arbejde. Når de så tjener penge som massage- eller sexsælgere, så er det med risiko for, at de kan blive smidt ud fra den ene dag til den anden og sikkert også med indrejseforbud. Det er derfor, at annoncerne er så uklare omkring, hvor pigerne holder til. Og derfor er det torskedumt af os (mig selv med), når vi gladeligt i det åbne forum giver adresser eller for genkendelige beskrivelser af lokaliteten. Forum er oprettet for at vi kan hjælpe hinanden med gode råd og anbefalinger, men vi bliver nødt til at se i øjnene, at hvad geografien angår, kan vi ikke hjælpe hinanden med meget mere end et postnummer. Ellers går det ud over pigen. Og muligheden for at besøge hende. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sigge 413 Skrevet 23. Maj (edited) Helt enig med @Lars40 og @Den_glade_amatør. Er i kontakt med den ene pige er de er allesamman helt knust. Hvis man besøger glædespiger syndes jeg respekt overfor dem er en selvfølgelighed og for mig betyder det at ikke udsætte den for en sådan situation. Fair nok at give en negativ anmeldes, men ikke med info om hvor de holder til hvis de selve ikke skriver det i annoncen. Håber vi alle har det i eftertanke fremover. Redigeret 23. Maj af Sigge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 441 Skrevet 26. Maj Ordningsmagten ved mere om steder og annoncer som vi ikke ved , det kan da godt være de også ser med her , men piger som ikke har lov til at arbejde i Danmark skal ud og bagmænd som udnytter GP skal også knaldes og have en straf ,så vi kun har GP som har orden i deres ting her .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
top10 13 Skrevet 26. Maj Politiet ved stort set hvor alle små hyggelige huler ligger, de kender også navn og ansigt. på alle dem som har haft ophold, men ikke har fået det igen. og selvfølgelig kigger de med her, og andre steder også jeg bor overfor en thaishop har set politiet ha det under observation i flere uger inden de slår til. Det er ikke kun ske én gang men mange gange Ja man skal selvfølgelig ikke skilte med en adresse . men du kan være sikker på at politiet nok kender den alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4933 Skrevet 26. Maj top10 skrev, for 3 timer siden: Ja man skal selvfølgelig ikke skilte med en adresse . men du kan være sikker på at politiet nok kender den alligevel At ordensmagten har kender thaistederne, tror jeg du har ret i. Udfordringen for dem ligger nok i, hvem der holder til hvor. Hvilket måske også er en del af forklaringen på, hvorfor pigerne nogen gange skifter sted. De faste kender de helt sikkert, men de arbejder her jo ikke ulovligt. Set med politiets øjne er det de nytilkomne, som er mest interessant at undersøge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg