Brian50 54 Skrevet 19. Maj https://annoncelight.dk/showad/369361 Jeg var blevet lidt trængende i dag og bestemmer mig for at besøge en af de piger som har afløst den berømte Anna Efter lidt skriveri frem og tilbage fik vi aftalt 60 minutter med 2 gange cim Da jeg kom til stedet blev jeg lukket ind af en ret flot kvinde og vi fik betalingen på plads og smidt tøjet og kæler lidt for hinanden hvorefter hun giver mig gummi på og lægger sig på ryggen for at tage imod indtil jeg til sidst får hende lokket til et blowjob hvor hun sidder på knæ foran mig og da jeg siger til hende at nu er ladningen på vej fortsætter hun indtil første sprøjt hvorefter hun spytter pikken ud og kigger noget anklagende på mig og bagefter får vi en lille snak hvor jeg finder ud af at det nok ikke er hende jeg har skrevet med for hun vidste ikke at jeg var blevet lovet at det var ok at komme i munden bagefter fik jeg så et håndjob med sprøjt udover radiatoren kommer jeg igen ? Nej det gør jeg helt sikkert ikke Pigen var meget sød måske lidt genert og ret flot synes jeg men at en eller anden mutter sidder og lover noget som pigen tydeligvis ikke kan lide går over mine grænser jeg fik faktisk lidt dårlig samvittighed da jeg så hendes reaktion på at få sperm i munden 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KusseHvisker 24 Skrevet 26. Juni Var ikke skræmt af anmeldelsen 19/5, for jeg så den ikke Heldigvis, for nu har jeg flere gange besøgt Ida med meget stor fornøjelse. Hun er en meget velskabt thai kvinde i sin bedste alder med flotte naturlige bryster, som jeg foretrækker det, og hun er dejlig ivrig efter at gøre alt det gode ved min gamle krop og lade mig nyde hendes fortrin fra top til tå. Jeg ved ikke hvor meget god kemi betyder, så jeg kan ikke garantere andre den samme oplevelse, men jeg har bare været høflig, takket ja til bad forud, så hygiejnen er på plads, og så har jeg ellers modtaget og efter bedste evne gengældt den skønneste asiatiske elskov, hvor intet manglede. Hermed min varmeste anbefaling af Ida, hun er smaddersød og husk at nyde hendes perfekte krop. Håber snart at kunne komme forbi Vejle igen. Smil fra KusseHvisker PS: Hun er, så vidt jeg har forstået det, i landet 100 % legitimt, så grund til at håbe, at hun ikke er væk om kort tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 54 Skrevet 26. Juni @KusseHvisker Jeg kan kun give dig ret i at hun er en flot lille dame med en lækker krop Men jeg kan også garantere at jeg både opførte mig pænt og at hygiejnen absolut intet fejlede da jeg besøgte hende Men som jeg også skrev i min anmeldelse så vidste Ida intet om hvad er var blevet lovet at hun kunne tilbyde da jeg bookede aftalen og det finder jeg faktisk ret frastødende for jeg synes ikke det er ret fedt at udsætte pigen for noget hun absolut ikke bryder sig om hvilket jeg jo så desværre kom til fordi mutter eller hvem der passer telefonen havde løjet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg