Kmadsen 28 Skrevet mandag klokken 18:24 Hejsa Efter at have besøgt flere Thaipiger her på Fyn, skal jeg på min første tur til Thailand. Jeg skal afsted med nogle venner, som godt ved at jeg ikke kan ligge en hel dag på stranden, men hellere vil have en god gang massage. Jeg har læst meget her på forum om Thailand, men vil gerne vide mere om Kata Beach. Jeg skal bo på et hotel tæt på centrum med masser af massagesteder rundt om, men hvordan finder jeg ud af om de tilbyder ekstra? Er der noget bestemt der hentyder til det? Er der noget bestemt jeg skal spørge om? Nogen der har et navn på massagesteder, hvor de ved at der tilbydes ekstra? Hvad er normalprisen i 2025 på ekstra? Tænker på HJ, BJ og FP. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 195 Skrevet mandag klokken 19:03 Nu er det jo lidt svært at vide hvilken form for ferie du allerede har planlagt. Det lugter lidt af familieferie eftersom du skal til Kata Beach, som ikke er kendt for at være et sted hvor der er sker så meget hvis man er ude efter oplevelser i det thailandske underliv. Massage steder skal du helt sikkert nok finde og afhængig af hvilken form for massage du ønsker er det et spørgsmål om at tale sig til lidt ekstra. Prisen startet typisk ved 200 Bath for en fodmassage. Ikke helt tosset, da du hurtigt mærker om massagepigen er åben for lidt mere og hænderne hurtigt bevæger sig fra fødderne op over dine lægmuskler og rundt om dine lår. Hurtigt kan der snige sig et par fingere ind under dine shorts Er du heldig så spørger hun allerede fra starten om du vil have massagen i stugeetagen eller på første sal, hvor der helt sikkert kan aftales mere. Er du hurtig ude kan du muligvis få en aftale med en fast massage pige som du kan besøge flere gange og udvide horisonten med. Det gør livet lidt lettere. Prisniveauet kender jeg desværre ikke, men jeg skønner det ligger omkring 2000 Bath for ST > Short Time svarende til ca. 1-2 timer afhængig af hvad du aftaler. Du kan læse meget mere om de forskellige muligheder for massage på RedCat Thailand. Nu er der ikke specielt langt til Phuket fra Kata Beach, og har du mulighed for at tage dertil for en sen eftermiddag eller aften skal du gøre det. Du kan evt. tage en overnatning i Phuket det er ikke specielt dyrt. Prøv fx. Agoda Rigtig god tur og god fornøjelse det bliver fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1092 Skrevet mandag klokken 19:42 Strandløven skrev, for 37 minutter siden: Nu er det jo lidt svært at vide hvilken form for ferie du allerede har planlagt. Det lugter lidt af familieferie eftersom du skal til Kata Beach, som ikke er kendt for at være et sted hvor der er sker så meget hvis man er ude efter oplevelser i det thailandske underliv. Massage steder skal du helt sikkert nok finde og afhængig af hvilken form for massage du ønsker er det et spørgsmål om at tale sig til lidt ekstra. Prisen startet typisk ved 200 Bath for en fodmassage. Ikke helt tosset, da du hurtigt mærker om massagepigen er åben for lidt mere og hænderne hurtigt bevæger sig fra fødderne op over dine lægmuskler og rundt om dine lår. Hurtigt kan der snige sig et par fingere ind under dine shorts Er du heldig så spørger hun allerede fra starten om du vil have massagen i stugeetagen eller på første sal, hvor der helt sikkert kan aftales mere. Er du hurtig ude kan du muligvis få en aftale med en fast massage pige som du kan besøge flere gange og udvide horisonten med. Det gør livet lidt lettere. Prisniveauet kender jeg desværre ikke, men jeg skønner det ligger omkring 2000 Bath for ST > Short Time svarende til ca. 1-2 timer afhængig af hvad du aftaler. Du kan læse meget mere om de forskellige muligheder for massage på RedCat Thailand. Nu er der ikke specielt langt til Phuket fra Kata Beach, og har du mulighed for at tage dertil for en sen eftermiddag eller aften skal du gøre det. Du kan evt. tage en overnatning i Phuket det er ikke specielt dyrt. Prøv fx. Agoda Rigtig god tur og god fornøjelse det bliver fantastisk Ehhh Kata Beach ligger jo på Phuket....mener du ikke Patong....? Det er ikke langt fra Kata , en 20mins tid..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happydude 5 Skrevet mandag klokken 19:58 (edited) Jeg kender ikke så meget til Kata, men hvis der er mange piger i barerne er det oftest muligt at finde en sød pige der gerne vil med hjem på hotellet. Enkelte barer har endda et værelse man kan låne. Typisk skal du købe en enkelt eller 2 ladydrinks, og betale barfine for at pigen må forlade baren, og pigen vil nok også gerne have 2000 baht. Mht massage så kig efter om pigerne er udfordrende eller konservativt klædt på, selvom det ikke altid er retvisende, og så kan du spørge om de har massage i private room, og så må du prøve at spørge om der tilbydes ekstra. Hent thaifriendly appen, den er gratis at bruge. Du kan også vælge at betale for en måned, så har du alle funktioner op til og under turen. Der kan du søge efter "holiday girlfriend", "freelance girl" og "massage girl" både i din annonce tekst men også når du skriver til pigerne. Husk at skrive pænt og sobert til pigerne, de kan bedst lide gentleman. Enkelte af pigerne skriver også at de tilbyder at komme til dit hotel og give massage ( nana31259 kan klart anbefales ) Hvis du har mc kørekort kan du leje en scooter ( motorcykel ) og køre til Patong. Der er mange muligheder både for massage med ekstra og et sjovt og spændende natteliv i og omkring Bangla street Du er også tæt på Rawai hvor der er masser af barer og massage steder og her er det lidt mere stille og roligt end Patong. I Rawai kan jeg anbefale "Nammon massage" som du nemt kan finde på Google Maps, og der er også "BJ massage", igen Google Maps. Ellers er det bare at spørge sig høfligt frem til om de tilbyder ekstra Du skal bruge en App der hedder LINE til at skrive beskeder til pigerne. 90-99 % bruger den. Og WhatsApp er også ret populær Redigeret mandag klokken 20:05 af Happydude Havde lige glemt at skrive om populære apps i Thailand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 195 Skrevet mandag klokken 20:34 pdrhan skrev, for 50 minutter siden: Ehhh Kata Beach ligger jo på Phuket....mener du ikke Patong....? Det er ikke langt fra Kata , en 20mins tid..... Nu er der jo øen Phuket og så er der byen Phuket Town. Jeg omtalte Phuket Town, som ligger ca. 23 km fra Kata Beach. Patong ligger ca. 10 km fra Kata Beach. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg