Hr Lille Niels 827 Skrevet 19. Maj Bollofonen står for udskiftning og så var det jeg kom til at tænke om jeg overhovedet havde brug for to fysiske telefoner. Min normale telefon kan både tage 2 sim kort og e-sim. WhatsApp er en vigtig app, både privat og til bollofon nummeret. Er der nogen som har erfaringer med to sim kort på samme telefon og WhatsApp? Kan man have to WhatsApp konti i gang på samme tid? Takker på forhånd for hjælp til den tekniske indsigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1017 Skrevet 19. Maj Hr Lille Niels skrev, for 47 minutter siden: Bollofonen står for udskiftning og så var det jeg kom til at tænke om jeg overhovedet havde brug for to fysiske telefoner. Min normale telefon kan både tage 2 sim kort og e-sim. WhatsApp er en vigtig app, både privat og til bollofon nummeret. Er der nogen som har erfaringer med to sim kort på samme telefon og WhatsApp? Kan man have to WhatsApp konti i gang på samme tid? Takker på forhånd for hjælp til den tekniske indsigt. Du kan have 1 Whatsapp og 1 whatsapp business. Du kan ikke have 2 af hver, kræver lidt din tlf kører med 2 mobiler i 1. Du behøver ikke engang have simkortet siddende i din mobil, sålænge du kan få aktiveret det via sms eller anden vej, så er det intet problem. Jeg har en af hver, og det fungerer fint. Du bruger blot dit anonyme nummer til whatsapp business. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3325 Skrevet 19. Maj Ja det kan du godt Jeg havde en periode 2 konti what's app på min privat tlf idet det ene abonnement var et fysisk simkort og det andet var et internet sim. Jeg kan ikke huske om jeg fik notifikationer på privat tlf når der kommer beskeder på 'den anden' konto.....jeg tror det....men det kan vel slåes fra. Du går bare ind på din what's app profil og opretter en ny profil med det nye tlf nr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tbf 1 Skrevet 19. Maj For at oprette en anden konto skal du bruge et andet telefonnummer og SIM-kort eller en telefon, der understøtter flere SIM-kort eller eSIM. Så skal du bare gå til app-indstillingerne WhatsApp, klik på pilen ud for dit navn, og klik derefter på "Tilføj konto".19. okt. 2023 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
koontz 73 Skrevet 19. Maj Den Anonyme skrev, for 58 minutter siden: Du kan have 1 Whatsapp og 1 whatsapp business. Du kan ikke have 2 af hver, kræver lidt din tlf kører med 2 mobiler i 1. Du kan sagtens have 2 konto på mobilen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1017 Skrevet 19. Maj (edited) @Tbf Så lærte jeg os noget nyt idag, tak Redigeret 19. Maj af Den Anonyme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg