Kortogkontant 275 Skrevet søndag klokken 20:02 (edited) Så røg jeg i “blevet for glad for en” fælden. jeg besøgte en sød ung Thai i Herlev, udelukkende til massage, jeg er en type der adskiller tingene meget groft. Og jeg gjorde det klart at der ikke skulle pirres eller forsøges noget mersalg. Under massagen talte vi sammen, og jeg synes hun var ret sød, altså sådan blev lidt små forfjamsket. Efter endt massage fik jeg hendes privatnummer… nogle dage efter spurgte skrev hun, om jeg ville ses og få en kop kaffe, og jeg var sådan lidt, “if it’s not business for you, then yes” det var ikke forretning for hende… jeg samlede hende op, og vi endte med at dele en pizza og lidt at drikke. Det var min første rigtige og ægte interaktion med en kvinde uden betaling siden jeg blev single for 18 måneder siden og ellers bare har været selvdestruktiv med stoffer og købepiger flere gange ugentligt. Vi endte “daten” med et kram og det var så det… hun skulle hjem til Thailand nogle dage efter, så tænkte øv det var så det Men dagen før hun skulle rejse, skrev hun igen, om jeg ville komme og besøge hende på hotellet hun boede på, ved lufthavnen. Det gjorde jeg så, og jeg blev små forelsket der. Vi havde sex, kælede og kyssede flere timer, der var bare så ægte det hele. Og det var første gang at jeg har haft sex uden at være påvirket af stoffer i 18 måneder… jeg er lidt i vildrede her, og normalt er jeg en hardliner, hvor jeg siger man ikke skal forelske sig i kvinder der sælger sex til en… men i min tænkning har hun ikke solgt mig sex, det var kun massage. Men jeg ved at der også er FP på menuen hos hende. Vi har dagligt skrevet sammen siden hun kom til Thailand. Hun har ikke en eneste gang nævnt noget om penge… kan det være the real deal? Jeg er glad for hende og har afholdt mig fra stoffer og købe sex siden. Min trang til stoffer forsvandt den nat på hotellet med hende, og har ikke været der siden. Den måde hun lod mig holde om hende på, og den måde hun kiggede mig dybt i øjnene på, var en million gange bedre end rusen fra stofferne Har I mere erfarne mænd nogle gode råd til mig? Redigeret søndag klokken 20:03 af Kortogkontant 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulAfDK 80 Skrevet søndag klokken 20:12 Det er nærmest til “Mads og monopolet” det her; fedt du deler! De fleste vil nok sige, at der på et tidspunkt kommer et penge-perspektiv ind i forholdet, hvis du ikke vælger at afbryde her. Men fordi du selv skriver, at du er en hardliner og virker til at kende dig selv, så synes jeg umiddelbart ikke du har noget at miste - giver det mening? Stærkt du deler - håber det bedste! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sigge 403 Skrevet søndag klokken 20:13 Skrevet PM ! Håber det er ægte og at det går godt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allerhelst Thai 373 Skrevet søndag klokken 20:20 Det er en god omgang du der er havnet i (ment positivt). Det er en svær situation at stå i. Måske går du med tanken om det kan være sandt at der er følelser involveret fra hendes side eller om det er en forretningsstrategi. At du har været afholdende på flere måder er jo under alle omstændigheder en rigtig god ting. Måske skal du følge dit hjerte og se hvad det fører til. Hvis du begynder at fortælle dig selv at det muligvis ikke vil holde fordi det måske alligevel er forretning for hende, så tror jeg det kan ødelægge stemningen. Jeg har selv prøvet at se en som havde sin egen klinik hvor jeg besøgte hende jævnligt og da hun lukkede den ned, begyndte hun at komme hjem til mig. Jeg blev også lun på hende og hun var også klar til et forhold, men jeg kunne ikke se udover hendes arbejde og jeg kunne ikke holde tanken ud om at hun måske ville gøre noget uden om os. Ja jeg er dobbeltmoralsk, men det var altså mine tanker og derfor blev det ikke til noget. Du er måske anderledes indrettet og hvis du kan se bort fra hendes karriere, så kan det måske blive til noget godt. Jeg vil ønske dig held og lykke med det og måske er det lige hende du skal satse på. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4796 Skrevet søndag klokken 20:40 Kortogkontant skrev, for 27 minutter siden: kan det være the real deal? Ja, det kan det vel godt. Det kan også godt ikke være det. Er det svært for dig selv at svare på det, er det umuligt for os andre. Personligt hælder jeg mest til at opfordre dig til, at du skal nyde det, som sker for dig lige nu. Samtidigt er der også en lille djævel, som venligt men bestemt gør opmærksom på tre ting: langdistanceforhold er svære, forhold på tværs af kulturer er svære, og forhold med udspring i købesex-verdenen er som oftest også svære. Men af og til lykkes det jo, når to personer gerne vil hinanden. Så hvis du har en god fornemmelse for det, og I har gensidig interesse for hinanden, hvorfor så ikke følge med jeres fælles strømninger? Kortogkontant skrev, for 35 minutter siden: Min trang til stoffer forsvandt den nat på hotellet med hende, og har ikke været der siden. Fedt at høre. Kan hun blive dit afsæt i at kvitte et stofmisbrug, har du allerede vundet meget. Hold fast i det. Altså fravalget af stofferne. Godt gået. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 207 Skrevet søndag klokken 20:45 (edited) Hej, Jeg synes at du skal gøre det du føler for Kommer der penge ind i forholdet, vil hun stadig arbejde på klinik i Danmark og samtidig se dig privat, ja - så må du tage stilling til dette når det sker. Jeg tror du er i en situation, nogle af os ønsker ville ske for os. Mit (uerfarne) råd, at at gøre det du føler for. Vh. Jens Redigeret søndag klokken 20:46 af Jensen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 956 Skrevet søndag klokken 21:09 Jeg skriver af erfaring. Jeg mødte en kvinde for nogle år tilbage i denne branche, ligesom du, begyndte hun at skrive til mig efter, at vi havde sex sammen. Jeg betalte nogle gange for sex efterfølgende. Vi begynder at date en del gange, og så begynder vi at ses privat hos mig. Hun er fra et Østeuropæisk land (vil ikke sige mere end det), og hun er petite, virkelig gude smuk og typen de fleste mænd vender sig rundt på gaden efter. Jeg bliver bare ikke forelsket i hende, men, kan mærke at hun bliver mere og mere forelsket i mig, og ikke mindst min pengepung. Jeg var nok i starten lidt små vild med hende, men, det ændrede sig, da hun begyndte at spørge efter dyrere ting og dyrere middage… Jeg konfronter hende direkte med mine tanker, om hvorvidt hun er vild med mig eller det jeg kan give hende. Det naturlige svar fra hende er selvfølgelig mig, men, det føles ikke som et “ægte svar” og fortæller, at jeg ikke er forelsket i hende og jeg føler, at hun udnytter mig. Hun bliver dybt ulykkelig og det ender der.. Troede jeg. Hun gør herefter mit liv til et fucking helvede. Jeg fik brændt min bil af, opkald midt om natten fra hemmeligt nummer og chikane med lort/pis i postkassen. Hun kunne stå ude foran mit hjem, lige pludselig. Hun begyndte at skrive til min familie. Dette stod på over et års tid. Hun fik et opholdsforbud, bliver opkrævet erstatning for ødelagt ejendom og så blev hun udvist af Danmark i 5 år. Trods opholdsforbud og udvisning, hørte jeg fra bekendte, at de havde set hende tæt på mig. Når jeg fortæller min skrækhistorier, så er det blot at fortælle, at du bør passe på. Jeg siger ikke, at hende du ser, ender med at chikanere, forfølge eller stalke dig. Men penge, kan vitterligt gøre folk skøre. Hvis hun gør dig fri for dit stofmisbrug, så ønsker jeg kun det bedste for dig. Hvis du får brug for en at tale med på et tidspunkt, hvis du føler, at der måske kan være nogle faresignaler eller du er i tvivl - så skriv herinde eller en privat besked til mig. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 360 Skrevet søndag klokken 22:20 Følg dit hjerte! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naeem Harami 94 Skrevet søndag klokken 22:23 Kan ikke rigtig se hvorfor det ikke skulle være ægte.... Folk som betaler for ydelser har jo også brug for en kæreste. Det samme gør sig naturligvis gældende for piger som modtager penge for ydelser. At en person modtager penge for at yde noget betyder jo ikke, at de kun er pengehungrende maskiner hvis eneste formål i livet er at få så mange penge ud af mænd som muligt. Alle har brug for et forhold som går ud over den økonomiske virkelighed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2616 Skrevet søndag klokken 23:09 Det er et advarselstegn for mig at hun ikke er bosiddende i Danmark. Hun vil givetvis gerne have fast ophold. Der er virkelig mange vesterlændinge der brænder fingrene i Thailand og andre steder. Med det i baghovedet kan du jo give det en chance hvis du vil 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 673 Skrevet mandag klokken 06:13 pacer skrev, for 7 timer siden: Hun vil givetvis gerne have fast ophold. Tror osse det skal tages alvorligt med i overvejelserne, ikke dermed sagt hun "bare" vil udnytte dig, men ved de thaier gerne vil giftes ind i vesten.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jakobkbh 38 Skrevet mandag klokken 13:34 Fedt du deler din oplevelse. Jeg synes du skal se hvordan det går an og selvfølgelig være OBS på red flags (såsom penge, ophold i DK). ønsker dig held og lykke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg