Hop til indhold
ensomfyr

Ungarske kvinder

Recommended Posts

Jeg har efterhånden forsøgt mig ud i købesex i snart ti år. Ikke særlig tit, nok kun 1 til 2 gange årligt. Det passer mig fint.

Jeg har prøvet lidt forskellige nationaliteter både i Danmark og også et par gange i udlandet.

Generelt har jeg nærmest kun haft god oplevelser. Jeg har prøvet en håndfuld danske piger som har givet en rigtig god oplevelse. En polsk pige der gav en superlækker oplevelse og et par russiske piger, som på meget forskellige vis var en lækker oplevelse. En pige fra Argentina, som nok gav mig den mest nærværerende kæresteoplevelse, man kan ønske sig. En mørk pige, husker ikke fra hvor, som virkede ekstremt liderlig og glad for min pik. Og en ung slovakisk pige, som jeg kneppede i den lækreste mission. Det var faktisk lidt sjovt, for hun sagde, at hun kom fra Tjekkoslovakiet, som nok nærmest ti år før hendes fødsel blev opdelt i to. Og så er der helt sikkert nogen, jeg har glemt.

Så i det store og hele rigtig mange gode oplevelser.

Men jeg har også haft et par dårligere oplevelser. To gange er jeg mødtes med piger fra Ungarn, og ingen af dem har været gode.

Den første ungarske pige jeg mødte var blandt de første piger jeg mødte på denne måde. Kanonen havde måske fået lov til at gå uaffyret i for lang tid, så efter et meget kort blowjob skød kanonen af. Så fik hun lige malket nogle flere dråber sæd ud af pikken og påstod så, at jeg nu var kommet tre gange (som åbenbart var det, jeg havde købt) og så var vi færdige. Ikke nærværende på nogen måde og hendes mål var helt sikkert bare, at jeg skulle komme hurtigst muligt så vi kunne skilles.

Den anden ungarske pige mødte jeg for nylig. Hun havde tydeligvis ikke lyst til noget, og hvad enten det var blowjob, missionær, doggy eller hvad ved jeg, så var der noget i vejen. Beklagelse på beklagelse. Så lå hun ikke godt. Så var det ikke rart. Så var min pik for stor. Så var stillingen ikke rar og hun ville en anden. Hun havde også lovet GFE, men der var intet GFE over det. Absolut ingen fornøjelse, så det endte med, at jeg hurtigt kneppede hende færdig i doggy og skød kanonen af og så smuttede jeg ellers. Efter 20 minutter hvor jeg havde betalt for en time. Selvom jeg altid betaler for en time, så er jeg normalt færdig efter 40-45 minutter, men denne gang gik jeg fordi jeg ikke gad være der længere.

Har jeg bare været uheldig med mit valg af ungarske piger?

Eller er der en anden mentalitet blandt ungarske piger så det er ganske normalt det her?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan man nok ikke generalisere på den måde. Til gengæld kan man nok sige, at rigtigt mange af de "ungarske" piger kommer fra Rumænien og så er service en by i rusland - i mange tilfælde. Så hvis du har været på den galej, så kan jeg godt følge dine følelser. 

I tilfældet med de rumænske piger, så er det bare at hoppe på, blive færdig og hoppe af. Deres første ord, når du er gået i gang er "Come baby".

Jeg ville aldrig vælge 1 time med en pige jeg ikke kendte, men det er bare min mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, for 9 minutter siden:

Nu kan man nok ikke generalisere på den måde.

Det er også klart min erfaring. 

Jeg har i min tid kun besøgt to ungarske kvinder og de har begge været nogle af de mest vidunderlige bekendtskaber jeg har haft i branchen. De rumænske piger, jeg har besøgt, har generelt også ydet en god service, men jeg er ikke i tvivl om at man skal se sig godt for, når man gennemgår annoncerne. 

Nogle brugere herinde anbefaler danske kvinder som garant for kvalitet. Jeg har haft mange rigtig gode besøg hos danske piger og flere besøger jeg stadig trofast, når de er forbi i min landsdel. Omvendt havde jeg min hidtil eneste decideret dårlige oplevelse hos en dansk pige. Plus et par oplevelser hvor forventningerne var skruet højere op end virkeligheden kunne holde til. 

Bottom line: Jeg tror ikke man kan sige noget sikkert om kvalitet ud fra pigens nationalitet. Jeg vil altid anbefale at man bruger sin sunde fornuft og mavefornemmelse samt gør sig sin research her på forummet, når man skal booke et besøg hos en man ikke kender i forvejen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er meget tilfreds med mine oplevelser hos de ungarnske kvinder.

Især fedt, at komme på kontoret ved siden af autoværkstedet i Herlev, hvor servicen er prima. GFE graden synes jeg dog afhænger af om man selv gør en lille indsats først.

Det er min erfaring, at det især er rumænerne, som tilbyder alt uden kondom. Hos disse har det generelt også været hyggeligt at være på besøg. Jeg foretrækker dog alle services med kondom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke oplevelsen af at der skulle være en sammenhæng mellem oplevet kvalitet og nationalitet. Der imod handler det rigtig meget om forarbejde, forventningsafstemning og kemi (held) ml mig og den unge dame

Jeg synes at langt de fleste damer jeg besøger siger at de kommer fra Ungarn. Min klare top 3 kommer hhv Estland, Spanien og Ungarn. Herefter følger en masse dejlige ungarer og et par polakker, en Italiener og en Schweiz’er ;-)

Min bund kom fra hhv Rusland og Thailand - de talte begge dansk og er ikke længere i branchen (jeg har i hvert fald ikke set en annonce fra dem siden). Jeg er overbevist om at hende fra Thailand bare var en dårlig forventningafstemning og for lille erfaring fra min side. Hende fra Rusland bare dårlig forarbejde fra min side og jeg skulle være vendt om i døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg en af dem der har ganske lang erfaring indenfor købesex, jeg tør at påstå jeg har næsten bollet piger af alle verdens nationaletete. Og jeg må sige at de som efter min erfaring leverer dårligest er de pigene der kommer fra lande som Ungarn, Rumænien og Bulgarien. Polen, Rusland og Hviderusland er heller ikke i eliten, men lidt bedre end de først nevnte. De fra Tjekkie, Slovakie og Baltiske lande er nogenlunde ok. De fra Afrika bruger jeg kun som en nødløsning, og de fra øst asien leverer med stor forskel, nogle er super gode, andre er mindre gode. De etnisk Danske og Norske svikter aldrig, de er bare super. Mens de fra Sør Amerika og Midt Amerika, ja de leverer hvergang. Du får fuld valuta for pengene når du køber Sør/Midt amrekansk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikke generalisering !!!. 
så alle Tahi pige er ludder ! . Alle Grønlander er alkoholiker!!  Og alle muslimer er terrorister !! .

den mest fantastisk kvinde jeg har mødt i den her hobby er fra Hungeren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 skrev, for 3 minutter siden:

Sikke generalisering !!!. 
så alle Tahi pige er ludder ! . Alle Grønlander er alkoholiker!!  Og alle muslimer er terrorister !! .

den mest fantastisk kvinde jeg har mødt i den her hobby er fra Hungeren. 

Slap nu af og hyg dig med Hottie. Vi ved alle sammen godt, hvor vild du er med hende og du nok har brugt mere end 300.000kr. på hende.

Og for at generalisere endnu mere. Alle GP’er er bedøvende ligeglad med en. Du skal altid betale ved kasse 1. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 3 timer siden:

Slap nu af og hyg dig med Hottie. Vi ved alle sammen godt, hvor vild du er med hende og du nok har brugt mere end 300.000kr. på hende.

Og for at generalisere endnu mere. Alle GP’er er bedøvende ligeglad med en. Du skal altid betale ved kasse 1. 

Tak fordi du vil lærer mig , hvordan ting fungerer i denne verden . Og den sidste man kan sige om mig , er at jeg er naiv . 
siden du kender mig så godt , så ved du at jeg har flere favorit pige , som jeg besøgt mange gange , Og anmeldt dem her. 
Hvis vi tag min top 5 , så kommer de fra , 4 forskelige kontinenter .hvis t’s teori passer så skule de allesammen kom fra Hungeren .  Men det er rigtigt Hottie er min favorit , og nr 5 er Aisha som du har mødt. Og jeg betaler med glæde ved kasse 1 , og også ved kasse 5 . 
heldigvis vi er  så forskelig ,ja jeg har anmeldt Hottie  flere gange , fordi hun er unik. Men du anmelder ret så tit , pige fra Viby klanen . Så d’ers pimp må være glad for dig . 
dejlig dag til dig , og god tur til Sydamerika . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 skrev, for 1 time siden:

Tak fordi du vil lærer mig , hvordan ting fungerer i denne verden . Og den sidste man kan sige om mig , er at jeg er naiv . 
siden du kender mig så godt , så ved du at jeg har flere favorit pige , som jeg besøgt mange gange , Og anmeldt dem her. 
Hvis vi tag min top 5 , så kommer de fra , 4 forskelige kontinenter .hvis t’s teori passer så skule de allesammen kom fra Hungeren .  Men det er rigtigt Hottie er min favorit , og nr 5 er Aisha som du har mødt. Og jeg betaler med glæde ved kasse 1 , og også ved kasse 5 . 
heldigvis vi er  så forskelig ,ja jeg har anmeldt Hottie  flere gange , fordi hun er unik. Men du anmelder ret så tit , pige fra Viby klanen . Så d’ers pimp må være glad for dig . 
dejlig dag til dig , og god tur til Sydamerika . 

Jeg har intet behov for at forsvare mig selv eller komme med en lang forsvarstale som dig. 

Men, dejligt at du har gennemgået mine tidligere anmeldelse. Det må have været en længere proces?

Du må også have en dejlig dag. Og jo tak. Jeg nyder livet herovre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...