Mime 56 Skrevet søndag klokken 11:20 Når man som jeg næsten udelukkende har faste kunder, så opstår med tiden det problem at kunder falder bort, bliver for gamle, får andre interesser osv. De kunder skal enten erstattes eller prisen skal op eller hvad man finder på. Vigtigt for mig er også trygheden ved at få besøg af en ukendt ny kunde.Jeg har så fået en lidt luftig og skør ide. Hvad nu nu hvis det er pigen der vælger kunden? jaja, hvordan skulle det dog foregå - spørger nok de fleste. Det er ikke så svært. Sådan her kunne det ske: (det er bare en løs ide) Kunden - skal have en profil på eroguide e.l. opretter en profil med en kort beskrivelse indeholdende nick, alder, lyster. Hvor meget vedkommende er villig til at betale pr time. Samt vedkommendes nick på eroguide.dk. Evt med nicks af piger på EG som kan bruges som en slags anbefaling. Kunden laver en signatur på eroguide der modsavares af en kode på det andet site så man er sikker på det er samme kunde GP kigger på potentielt interesserante kunder, tjekker deres profil på eroguide og spørger medsøstre omg kunden er god nok. Hvis ja, så er der en aftale. Det løser problemet med tryghed for os piger Er det helt skørt? 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1625 Skrevet søndag klokken 12:02 Prøv det. Jeg skal bare lige forstå hvad fordelen er for kunden? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 100 Skrevet søndag klokken 12:07 Måske at pigen også tænder på kunden, hvilket også er i kundens interesse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 12 Skrevet søndag klokken 12:17 Jeg tror jeg forstår din ide -- og godt match betyder også meget for mig personligt. Kunne det prøves af, af dig, med fx en annoncelight annonce, hvor du skriver at du ønsker at finde nye faste kunder og opfordre til at interesserede skriver med angivelse af eroguide-profil? Jeg tror som hintet ovenfor, at det kan være svært at få potentielle kunder til at skulle lave alt for mange krumspring. Held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4793 Skrevet søndag klokken 12:28 Det sker allerede i et vis omfang, omend ikke helt som du skriver. Mime skrev, for 48 minutter siden: GP kigger på potentielt interesserante kunder, tjekker deres profil på eroguide og spørger medsøstre omg kunden er god nok. Om GPen spørger andre GPer til råds, kan vi mænd jo ikke vide med sikkerhed. Jeg har indtryk af, at nogen gør, mens andre ikke gør og stoler på egen intuition i stedet. Det er sket nogen gange, at en GP har rakt ud her på EG for at skabe kontakt. Enten med en rimelig direkte opfordring til, at vi burde få vores nysgerrighed stillet i forhold til hinanden og da nok godt kunne finde på noget sjov sammen, eller også med en mere neutral første besked, som så evt kunne udvikle sig mere lummert undervejs og i sidste ende føre til en aftale. En anden variant, som @Pianistinden praktiserer, er at insistere på billede først og vistnok også et opkald. Opkaldet er også et krav hos @Frodige Ida. Det kan vel også ses som en slags udvælgelse, selvom pigen vist mere kalder det en screening. Men til forskel fra dit forslag, @Mime, så er det her manden, som retter henvendelse, så helt ens er det altså ikke. Om mænd over en bred kam orker at oprette en profilbeskrivelse i stil med det, du skitserer, er jeg nok tvivlende overfor. Men dem, som ville være villige til at gøre det, kunne omvendt godt være lige præcis den type stabile kunde, som du ønsker. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 194 Skrevet søndag klokken 12:43 I min verden er det altid pigen der vælger kunden og ikke omvendt. Har man specielle/særlige ønsker herunder do's and dont's er det blot at skrive dem i sin annonce eller på sit web site. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovingthai 279 Skrevet søndag klokken 12:47 Det funger allerede på et eller andet plan for begge parter. jeg har skrevet kommentar til en GP og kunne se at hun var inde og kigge på min profil og så fik jeg en PB og sådan opstod kontakten, jeg havde selv kigget på hendes profil og hvad hun havde skrevet, så havde dannet mig en ide om hendes holdning og meninger. Den samme fremgangsmåde oplevede jeg inden covid, også med en GP her fra siden. personlig vil jeg ikke blive sur eller stødt over at en GP tog en kontakt over PB hvis hun syntes at jeg lyder som en hun gerne vil i kontakt med, det er jo fuldstændig det sammen vi gør som kunder, bare ud fra en annonce. Hvis jeg ikke er interesseret så skriver man jo bare nej tak, eller sletter beskeden. Ja man “kender” jo ikke manden, men ud fra en profil’s indlæg kan man nok danne sig et indtryk om det er en som har nogle meninger og holdninger som man kan se sig selv i. Hvis jeg var dig @Mime, vil jeg da overveje at tage privat kontakt til profiler som du kunne se som dine faste kunder, når du læser en profil’s indlæg kan du hurtig danne dig et indtryk af hvad det er han søger/kan lide ud fra anmeldelser fra ham, samt læse de andre indlæg profilen har lavet for at se om i har sammenfaldende meninger mm bare spring ud i det, det eneste du måske opnår er at der er en eller anden som bliver sur over den lidt direkte kontakt, men måske finder du også et par nye faste kunder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 56 Skrevet søndag klokken 12:50 peter1042 skrev, for 15 minutter siden: Kunne det prøves af, af dig, med fx en annoncelight annonce, hvor du skriver at du ønsker at finde nye faste kunder og opfordre til at interesserede skriver med angivelse af eroguide-profil? Jeg tror som hintet ovenfor, at det kan være svært at få potentielle kunder til at skulle lave alt for mange krumspring. Du er allerede ude i "krumspring" - det er slet ikke så kompliceret som du o ham gutten ovenover gør det til. Den_glade_amatør skrev, for 7 minutter siden: Om GPen spørger andre GPer til råds, kan vi mænd jo ikke vide med sikkerhed. Jeg har indtryk af, at nogen gør, mens andre ikke gør og stoler på egen intuition i stedet. Det er sket nogen gange, at en GP har rakt ud her på EG for at skabe kontakt. Enten med en rimelig direkte opfordring til, at vi burde få vores nysgerrighed stillet i forhold til hinanden og da nok godt kunne finde på noget sjov sammen, eller også med en mere neutral første besked, som så evt kunne udvikle sig mere lummert undervejs og i sidste ende føre til en aftale. Forholdet mellem en GP og en kunde er IKKE dating. Det handler udelukkende om købesex, så det udvikler sig ikke i "mere lummert" retning. WTF - lidt mere realisme, tak. Den_glade_amatør skrev, for 7 minutter siden: En anden variant, som @Pianistinden praktiserer, er at insistere på billede først og vistnok også et opkald. Opkaldet er også et krav hos @Frodige Ida. Det kan vel også ses som en slags udvælgelse, selvom pigen vist mere kalder det en screening. Men til forskel fra dit forslag, @Mime, så er det her manden, som retter henvendelse, så helt ens er det altså ikke. Synes selv de mænd der sender billeder af sig selv til ukendte udsætter sig for en stor risiko for afpresning. Og det sikrer ingenting for pigen for billedet kan være falskt. Idas er nok bedre for dels sorterer det de fleste hæmmede fjolser fra og dels så sikrer det spor hvis der sker noget. Den_glade_amatør skrev, for 7 minutter siden: Om mænd over en bred kam orker at oprette en profilbeskrivelse i stil med det, du skitserer, er jeg nok tvivlende overfor. Men dem, som ville være villige til at gøre det, kunne omvendt godt være lige præcis den type stabile kunde, som du ønsker. Også krumspring her. Fantasi er godt men lad nu være med at gå i selvsving med forestilling om profiler. Ideen er at man vil stille sig til rådighed og at pigen kan tjekke om du er OK eller ej ved at spørge andre. Kunden er stadig anonym og en profil kunne f.eks. være : "Den Glade Amatør, 82 København. Jeg foretrækker buttede danske kvinder over 40 - Signatur 2ef345" Lad nu være med at spørge om detaljer - dem har jeg slet ikke på plads. Men det skal kobles på en eller anden måde til EG profilen som kan tjekkes ud. Der er flere der her på stedet har luftet lignende tanker men ikke gået videre med dem. Det er sgu bare en halv-bagt forslag der trænger til at bokses på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 56 Skrevet søndag klokken 13:05 Strandløven skrev, for 12 minutter siden: I min verden er det altid pigen der vælger kunden og ikke omvendt. Har man specielle/særlige ønsker herunder do's and dont's er det blot at skrive dem i sin annonce eller på sit web site. Skør omvendt ide - står der i overskriften, og det siger vist det hele. Lovingthai skrev, for 9 minutter siden: Ja man “kender” jo ikke manden, men ud fra en profil’s indlæg kan man nok danne sig et indtryk om det er en som har nogle meninger og holdninger som man kan se sig selv i. Haha.. .det kan man jo ikke. Total urealistisk. En intim relation er meget meget forskellig fra skriverier på et offentlig forum. Jeg forbløffes over at man kan tro andet. Lovingthai skrev, for 9 minutter siden: Hvis jeg var dig @Mime, vil jeg da overveje at tage privat kontakt til profiler som du kunne se som dine faste kunder, når du læser en profil’s indlæg kan du hurtig danne dig et indtryk af hvad det er han søger/kan lide ud fra anmeldelser fra ham, samt læse de andre indlæg profilen har lavet for at se om i har sammenfaldende meninger mm bare spring ud i det, det eneste du måske opnår er at der er en eller anden som bliver sur over den lidt direkte kontakt, men måske finder du også et par nye faste kunder. Det handler mest om tryghed for pigen og kontakt med ordentlig kunder. Det kan nok kogges ned til "Kan andre piger fortælle om din opførsel som kunde? - hvilke?" Det er meget tryggere for kunden end at ringe fra nummer der kan slås op på Krak eller sende billeder eller hvad der ellers kræves. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 606 Skrevet søndag klokken 13:29 (edited) Jeg burde lade være men en enkelt gang til for Prins Knud. @Mime for gud ved hvilken gang kaster du ideer og opfordringer til råd og vejledning. Det er jo altid godt at der kommer nye ideer til sitet og branchen. Og hvad sker der ? Stort set alt hvad der bliver kommenteret/foreslået bliver blæst ned af dig med dine egne meninger og holdninger som du har haft med allerede da du skrev indlægget. Og ikke på en pæn og venlig måde. Hvorfor skriver du overhovedet dine indlæg når du alligevel ikke syntes at de reaktioner der kommer er værd at overveje endsige bruge ? Din tone er på kanten af at jeg rapporterer dine indlæg til Moderatorerne, du er ikke særlig åben overfor hvad andre skriver og mener herinde og du skriver faktisk ikke pænt om nogen eller noget. Men flere ting vil jeg kommentere: Mime skrev, for 44 minutter siden: Forholdet mellem en GP og en kunde er IKKE dating. Det handler udelukkende om købesex, så det udvikler sig ikke i "mere lummert" retning. WTF - lidt mere realisme, tak. Tror du der er nogen herinde der tror at hvad der foregår her er dating ? Nej vel, vi er alle klar over at der er tale om købesex, vi beskriver det bare med andre ord. Mime skrev, for 29 minutter siden: Citat Ja man “kender” jo ikke manden, men ud fra en profil’s indlæg kan man nok danne sig et indtryk om det er en som har nogle meninger og holdninger som man kan se sig selv i. Haha.. .det kan man jo ikke. Total urealistisk. En intim relation er meget meget forskellig fra skriverier på et offentlig forum. Jeg forbløffes over at man kan tro andet. Jo det kan man da, danne sig et indtryk af hvem der er i den anden ende. Jeg har set flere GP herinde , din er en af dem, som jeg har valgt fra efter først at have fundet dem interessante, men set deres holdninger, skriverier osv. herinde. Ingen ud over dig ingen nævnt ingen glemt. Redigeret søndag klokken 13:35 af Moden slikken M 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 56 Skrevet søndag klokken 13:45 (edited) Moden slikken M skrev, for 16 minutter siden: @Mime for gud ved hvilken gang kaster du ideer og opfordringer til råd og vejledning. Det er jo altid godt at der kommer nye ideer til sitet og branchen. .... Ideer udvikles i dialog og diskussioner. Meget af det der kommer frem er ligegyldigt - of resulterer i afsporinger, som også ses i denne tråd. Det skyldes at man ikke har orket læse det første indlæg og ikke aner hvad emnet er. En af skriventerne har tydeligvis ikke engang orket læse overskriften. Dine interaktioner med mig har tilsyneladende gået ud på at du vil imponere læserne med din viden om dette og hint - både IT og layout. Men du har på ingen måde imponeret da jeg selv har arbejdet i branchen og "mine programmører" griner. Lad os blive enige om vi ikke er kompatible og hvis du ikke kommenterer mine indlæg lader jeg være med kommentere dine. Deal? Redigeret søndag klokken 13:45 af Mime 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4793 Skrevet søndag klokken 13:56 Mime skrev, for 17 minutter siden: Det er sgu bare en halv-bagt forslag der trænger til at bokses på. Og det er så det, nogen af os prøver at give input til. Mime skrev, for 17 minutter siden: Det handler udelukkende om købesex, så det udvikler sig ikke i "mere lummert" retning. WTF - lidt mere realisme, tak. Ikke alle dialoger med GPer handler om købesex. Men det vil du vel ikke tro på. Efter at have forsøgt med den konstruktive vinkel i forhold til emnet i trådstarten, må jeg desværre erklære mig helt på linje med @Moden slikken M i hans udsagn: Moden slikken M skrev, for 25 minutter siden: Stort set alt hvad der bliver kommenteret/foreslået bliver blæst ned af dig med dine egne meninger og holdninger som du har haft med allerede da du skrev indlægget. Og ikke på en pæn og venlig måde. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovingthai 279 Skrevet søndag klokken 14:27 Mime skrev, for 30 minutter siden: Lad os blive enige om vi ikke er kompatible og hvis du ikke kommenterer mine indlæg lader jeg være med kommentere dine. Deal? Lige der vil jeg give dig helt ret, så det bliver ikke fra min pen der vil komme yderlig til dig. Den_glade_amatør skrev, for 19 minutter siden: Ikke alle dialoger med GPer handler om købesex. Men det vil du vel ikke tro på De få GP’ere jeg har haft lange “forhold” til har også indeholdt personlige samtale/tekstbeskeder, det har helt klart været der hvor oplevelserne har været bedst, og jeg vælger at tro det er fordi pigen også syntes om den form for kontakt ( og det er da ikke at fornægte at det er en måde at lave kundepleje og holde fast i gode kunder ). Det har betydet at jeg er kommet igen og igen hos pigen, og derved bidraget med en væsentlig omsætning i hendes “butik”. Mime skrev, for 36 minutter siden: Ideer udvikles i dialog og diskussioner. Meget af det der kommer frem er ligegyldigt Det kniber gevaldigt med din dialog og diskussions lyst, du virker mere som prinsesse i Klods Hans, “dur ikke, næste”, det er ikke særlig udviklende. Men held og lykke med dit forehavende. PS: der er ingen grund til at sende en PB til mig, jeg har allerede dannet mig en mening og dig, og ser ikke mig selv som en af dine kunder. 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3316 Skrevet søndag klokken 15:19 Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden: En anden variant, som @Pianistinden praktiserer, er at insistere på billede først og vistnok også et opkald. Korrekt Hos mig skal der begge dele til og jeg har aldrig oplevet at billedet har været falsk. Diskretion er en selvfølge og at bede om et billede deler vandene herinde, men for mig har det ikke været et problem. Hvis en potentiel gæst skulle screenes via din EG profil, skulle der så være krav om x antal tidligere anmeldelser? Indlæg? Oprettede tråde? Antal kommentare? Jeg ved at jeg er blevet anbefalet af andre piger (og gæster) til andre og anbefaler også gerne piger jeg kender og kan stå inde for. Det gør jeg hvis fx min gæst kommer fra en landsdel hvor jeg ved at der er en pige som kunne være interessant for ham og måske nemmere at nå geografisk og tidsmæssigt Om en gæst har en EG profil eller ej, har jeg ikke brugt som research på hans personlighed, flere jeg har haft besøg af, kender kun forummet pga at anmeldelserne ligger herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 56 Skrevet søndag klokken 17:13 (edited) Pianistinden skrev, for 2 timer siden: Hvis en potentiel gæst skulle screenes via din EG profil, skulle der så være krav om x antal tidligere anmeldelser? Indlæg? Oprettede tråde? Antal kommentare? Antager jeg er "din EG profil". Svaret er nej. Det er ikke mig der skal skreene nogen som helst. På "en eller anden måde" skal kunden/gæstens profil kunne henvise til de GP han har været kunde hos. Aner ikke hvordan det kan gøres. Det er som ved jobsøgning hvor man kan angive nogen der kan anbefale en. Hvordan det prakits kan lade sig gøre ved jeg ikke. Det skal dog være simpelt og bare et supplement til alt muligt andet. Redigeret søndag klokken 17:27 af Mime Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 56 Skrevet søndag klokken 17:20 Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden: Og det er så det, nogen af os prøver at give input til. Der kommer ingenting frem. Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden: Ikke alle dialoger med GPer handler om købesex. Men det vil du vel ikke tro på. Nej, for vi sælger tid. Har du brug for at snakke gør vi det. Har du brug for at holde i hånden gør vi det. Selvfølgelig er der GP der også er ensomme og har brug for en snak. Men lad os så blive realistiske. Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden: Efter at have forsøgt med den konstruktive vinkel i forhold til emnet i trådstarten, må jeg desværre erklære mig helt på linje med @Moden slikken M i hans udsagn: Nej, du er ikke kommet med noget konkret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 56 Skrevet søndag klokken 17:24 Lovingthai skrev, for 2 timer siden: Lige der vil jeg give dig helt ret, så det bliver ikke fra min pen der vil komme yderlig til dig. Rolig nu. Jeg har jo ikke de store forventninger - heller ikke de små. Har ikke bemærket dig før som jeg husker det. Lovingthai skrev, for 2 timer siden: De få GP’ere jeg har haft lange “forhold” til har også indeholdt personlige samtale/tekstbeskeder, det har helt klart været der hvor oplevelserne har været bedst, og jeg vælger at tro det er fordi pigen også syntes om den form for kontakt ( og det er da ikke at fornægte at det er en måde at lave kundepleje og holde fast i gode kunder ). Det har betydet at jeg er kommet igen og igen hos pigen, og derved bidraget med en væsentlig omsætning i hendes “butik”. Og hvad har det at gøre med trådens emne? Lovingthai skrev, for 2 timer siden: Det kniber gevaldigt med din dialog og diskussions lyst, du virker mere som prinsesse i Klods Hans, “dur ikke, næste”, det er ikke særlig udviklende. Men held og lykke med dit forehavende. PS: der er ingen grund til at sende en PB til mig, jeg har allerede dannet mig en mening og dig, og ser ikke mig selv som en af dine kunder. Dialog er mellem mindst to personer. Der er ikke noget mellem os der. Og hvorfor skulle jeg PB dig? - hvad får dig til at mistænke mig for at PB folk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 56 Skrevet søndag klokken 17:33 Fra min side var tråden tænkt som et indspark til hvordan vi kunne være mere trygge ved nye kunder. Det er meget løse tanker og der er ikke nogen produkt eller noget skreening eller nogen mellemmand som nogen tænker. Læs bare første indlæg det er meget klart at det hele er uklart. Når man har været i denne branche i nogle år udvikler man en sans for at identificeret tidrøvere. Derfor er jeg måske lidt bidsk og gider ikke de typer der bare skriver/snakker for skriveriets/snakkens skyld. Har man ikke noget at byde ind med så klap i! - ellers bider tilbage, og så må man blive ligeså mopset som man vil. Kom med konkrete forslag og vær forberedt på kritik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4793 Skrevet søndag klokken 18:51 Mime skrev, 1 time siden: Har man ikke noget at byde ind med så klap i! - ellers bider tilbage, og så må man blive ligeså mopset som man vil. Dejligt igen at fornemme din positive energi. Hvis den mod forventning ikke skulle få EG-medlemmerne op af stolen for at bidrage til dit berigende emne, uagtet at de ikke kan se fidusen i din trådstart, så er det da en super god ide så hurtigt som muligt at skælde ud på alle og enhver, som ikke matcher dit overlegne niveau. Men tak for den venlige og imødekommende opfordring til at stoppe den videre ordudveksling. Den vil jeg følge. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 56 Skrevet søndag klokken 19:02 Den_glade_amatør skrev, for 10 minutter siden: Dejligt igen at fornemme din positive energi. Hvis den mod forventning ikke skulle få EG-medlemmerne op af stolen for at bidrage til dit berigende emne, uagtet at de ikke kan se fidusen i din trådstart, så er det da en super god ide så hurtigt som muligt at skælde ud på alle og enhver, som ikke matcher dit overlegne niveau. Men tak for den venlige og imødekommende opfordring til at stoppe den videre ordudveksling. Den vil jeg følge. Haha.... hvorfor skulle de dog bidrage til en skør omvendt ide (det står i overskriften) hvis de ingen interesse har i emnet? That's weird! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg