Odense drengen 2 Skrevet 18. Maj Jeg har besøgt denne eksotiske kvinde i Gelsted. Jeg havde bestilt en time B2B massage med fransk afslutning. Jeg blev bedt om at parkere ved Gelsted st. Det tager et par minutter gå til hendes sted. Jeg bankede på døren der hurtigt blev åbnet. Jeg blev modtaget i hendes røde dragt. Synd hun ikke viser sit ansigt på sin annonce. Hun har virkeligt et smukt ansigt, hun var stilet med lidt make op og røde læber. En meget smuk kvinde. Jeg blev ført i et værelse med en stor seng. Hun hjalp mig med at tage mit tøj af og blev bedt om at lægge mig på maven. Hun tog den røde dragt af og så hun kun var iført trusser. Hun begyndte at komme lun olie på min ryg, hvorefter hun begyndte massagen. Hun spurgte om jeg havde nogle ømme steder hvor jeg gerne ville masseres. Mine skuldre kunne godt bruge lidt ekstra. Da dette var gjort lagde hun sig på min ryg og begyndte at massere den med sine dejlige bryster og hele sin krop. Der efter blev jeg bedt om at vende mig om. Jeg havde allerede gået erektion så stangen fik lige lidt kærlige strøg. Igen blev jeg masseret med olie og hun lagde igen krop tæt mod min og masserede mig. Hun tog min pik mellem sine lår og masserede den. Så vendte hun sig om så hun sad overskrift med missen lige over min næse. Hun satte kondom på mig og begyndte at give min ven massage. Først med hænderne og siden med munden. Hun kan sutte og hun forstår at trække nydelsen ud. Jeg nød virkelig denne oplevelse. Jeg kan varmt anbefale et besøg hos hende. Hilsen Odense drengen. https://annoncelight.dk/showad/426518 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butchermann 17 Skrevet 18. Maj Hvad gav Du får 1 time... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 2. Juni Passer alderen med de 29 ca:-) hun lyder virkelig som en pige der skal opleves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nice1000 1 Skrevet 2. Juni Jeg har været der et par gange nu, syntes det er for dyrt bare ligge der og rive den af, mens man kigger på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 3. Juni Nice1000 skrev, for 13 timer siden: Jeg har været der et par gange nu, syntes det er for dyrt bare ligge der og rive den af, mens man kigger på hende. Men du er alligevel kommet 2 gange der. og hun er tottal no go med at eøre hende ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nice1000 1 Skrevet 3. Juni Scorpionen skrev, 1 time siden: Men du er alligevel kommet 2 gange der. og hun er tottal no go med at eøre hende ??? Scorpionen skrev, 1 time siden: Men du er alligevel kommet 2 gange der. og hun er tottal no go med at eøre hende ??? Ja har været der 2 gange, hun ser godt ud, men tror du skal på den anden side af 1500 kr bare for at røre lidt ved hende, meget reserveret dame. Scorpionen skrev, for 20 timer siden: Passer alderen med de 29 ca:-) hun lyder virkelig som en pige der skal opleves Har været der et par gange, syntes ikke det en gentagelse værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 4. Juni Nice1000 skrev, for 20 timer siden: Ja har været der 2 gange, hun ser godt ud, men tror du skal på den anden side af 1500 kr bare for at røre lidt ved hende, meget reserveret dame. Har været der et par gange, syntes ikke det en gentagelse værd. Jeg må se om det ender med at køre en tur til fyn :-) Passede alderen, jeg kan godt lide en moden dame nemlig, så for mig gør det ikke noget de pynter på alderen :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 884 Skrevet 6. Juni "Moden dame", @Scorpionen? På 29 :-)? Jeg aner ikke om alderen passer, men jeg tænker bestemt ikke på hende som en moden dame: Hun er ufatteligt lækker og hendes krop strammere end de flestes - hun dyrker helt klart en del sport. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filuren79 6 Skrevet 26. Juni Kan blive meget i tvivl om Odense drengen har været samm sted som jeg var. Har aldrig, som i aldrig haft så dårlig en oplevelse som her. Hun starter med at tage et par vinyl handsker på og påstår det er nødvendigt for at hendes hænder kan holde til det aldrig oplevet noget lignende skulle bare være gået igen. Men alle skal have chance. Kom til at strejfe hendes ben og blev bedt om at flytte hænderne. Stopuret var sat så Inge skulle snydes. Afsluttet med et hj. Hvor hun sad med ansigtet væk fra en og rykkede på livet løs i banditten. Måtte sige pænt tak. Det var for følelsesløst. Fik en besked om at jeg ikke havde betalt for en erotisk massage okay. Hvad så. Aldrig før følt mig så snydt og havde lyst til at fortælle hende hvad jeg syntes om hende. Sætter aldrig mine ben hos hende igen og vil opfordre andre til at tænke over hvad de vil bruge pengene på. Der er så meget godt derude så kør videre. 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blackdiamont 0 Skrevet 5. Juli Til Filuren 79 og andre gæster. Først vil jeg skrive lidt om hygiene, det sker at i kære mænd glemmer at vaske jer, specielt omkring jeres ædler dele. Der er dem som glemmer at trække deres forud tilbage og vaske nakkeosten væk. Du lugtede fælt. Så vidt jeg husker bad jeg dig om at gå i bad og vaske dig for og bag. Du skyllede dig kun, så derfor handskerne. Desuden var mit senge tøj smurt ind i dine eksramenter fordi du ikke kan finde ud af at tørre røv. Du ville have det hele til den halve pris. Så kør du bare videre. Til alle mine andre gæster, en stor tak til jer, at i møder nyvaskede og rene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg