Hop til indhold
Odense drengen

Et besøg hos Blackdiamont

Recommended Posts

Jeg har besøgt denne eksotiske kvinde i Gelsted.

Jeg havde bestilt en time B2B massage med fransk afslutning.

Jeg blev bedt om at parkere ved Gelsted st. Det tager et par minutter gå til hendes sted. Jeg bankede på døren der hurtigt blev åbnet. Jeg blev modtaget i hendes røde dragt. Synd hun ikke viser sit ansigt på sin annonce. Hun har virkeligt et smukt ansigt, hun var stilet med lidt make op og røde læber. En meget smuk kvinde.

Jeg blev ført i et værelse med en stor seng. Hun hjalp mig med at tage mit tøj af og blev bedt om at lægge mig på maven. 

Hun tog den røde dragt af og så hun kun var iført trusser. Hun begyndte at komme lun olie på min ryg, hvorefter hun begyndte massagen. Hun spurgte om jeg havde nogle ømme steder hvor jeg gerne ville masseres. Mine skuldre kunne godt bruge lidt ekstra. Da dette var gjort lagde hun sig på min ryg og begyndte at massere den med sine dejlige bryster og hele sin krop.

Der efter blev jeg bedt om at vende mig om. Jeg havde allerede gået erektion så stangen fik lige lidt kærlige strøg.

Igen blev jeg masseret med olie og hun lagde igen krop tæt mod min og masserede mig. Hun tog min pik mellem sine lår og masserede den. Så vendte hun sig om så hun sad overskrift med missen lige over min næse. Hun satte kondom på mig og begyndte at give min ven massage. Først med hænderne og siden med munden. Hun kan sutte og hun forstår at trække nydelsen ud. Jeg nød virkelig denne oplevelse. Jeg kan varmt anbefale et besøg hos hende. Hilsen Odense drengen.

https://annoncelight.dk/showad/426518

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...