frisk fyr 240 Skrevet 18. Maj Så fik jeg strafpoint for at afspore en tråd. Syntes ikke det er fair. Jeg ser ofte at der er nogen der opretter en profil, sværter en pige til, og så ser man aldrig vedkommende igen. Det plejer jeg når jeg ser det at gøre admin opmærksom på, og ikke altid de reagerer på. I dette tilfælde, fik jeg straf for afsporing og mener ikke det er det, da jeg har haft besøgt pigen før. Og syntes absolut ikke det er fair at blive udstillet af en admin om at skrive jeg får den fordi jeg på det sidste har skrevet, når jeg har været uenig eller stillet spørgsmål til ts. Desuden har jeg tidligere bedt om et regelsæt, dvs. hvornår og for hvad der giver strafpoint eller ban, men det har den selvsamme admin vidst glemt. Ikke så sjovt at kende reglerne i et spil, og efterfølgende at få en straf som nogen pludselig finder på. Hvis man vil køre dette forum videre, så kræver det vel i det mindste at der er en smule sandhed i det man læser herinde, og når dette ikke sker, så syntes jeg det er ok at gøre opmærksom på dette. Et modsvar fra admins vil nok være at jeg skal reporte. Dette er sket og i flere tilfælde er der intet sket. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 848 Skrevet 18. Maj Tja pointene sidder ret løst en gang imellem kan godt forstå du efterlyser mere info. Bl.a. hvad udløser strafpoint, hvor længe bliver de hængende på dig, bliver tavlen vasket ren, når du har været forbi strafcellen? personligt fik jeg min tur i hullet fordi jeg skrev "google translate blev ikke opfundet forgæves". Det var til en anmeldelse af en pige, hvor der var skrevet på formlen "pige god sød, smag god, bole fint og man skal besørge hende". jeg ser lige som dig frem til, at få helt klare retningslinier. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 977 Skrevet 18. Maj (edited) anmelder skrev, for 5 timer siden: Tja pointene sidder ret løst en gang imellem kan godt forstå du efterlyser mere info. Bl.a. hvad udløser strafpoint, hvor længe bliver de hængende på dig, bliver tavlen vasket ren, når du har været forbi strafcellen? personligt fik jeg min tur i hullet fordi jeg skrev "google translate blev ikke opfundet forgæves". Det var til en anmeldelse af en pige, hvor der var skrevet på formlen "pige god sød, smag god, bole fint og man skal besørge hende". jeg ser lige som dig frem til, at få helt klare retningslinier. Der er da klare retningslinjer? I stedet for at afsporre kunne man jo bare rapportere indlægget til en moderator og gøre opmærksom på at der kan være ugler i mosen, og lad dem tage sig af det , og ikke selv gøre opmærksom på det ved at lave en afsporring.. Det har der været gjort opmærksomt på mange gange, og med 8 år på bagen, så har du nok også læst det... Redigeret 18. Maj af John41 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 240 Skrevet 18. Maj John41 skrev, for 12 minutter siden: Der er da klare retningslinjer? I stedet for at afsporre kunne man jo bare rapportere indlægget til en moderator og gøre opmærksom på at der kan være ugler i mosen, og lad dem tage sig af det , og ikke selv gøre opmærksom på det ved at lave en afsporring.. Det har der været gjort opmærksomt på mange gange, og med 8 år på bagen, så har du nok også læst det... Er det afsporing, når man har besøgt samme pige, men har en anden oplevelse af et besøg ligesom en 3. Der også kommenterede indlægget? desuden har jeg flere gange reporteret et opslag, da det var tydeligt at en er blevet afvist af en pige, og så får hun lige en dårlig anmeldelse af en bruger der oprettede sig kun for at sværte en pige til, og ikke har været logget på siden. det syntes jeg ikke er fair. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1017 Skrevet 18. Maj frisk fyr skrev, for 49 minutter siden: Er det afsporing, når man har besøgt samme pige, men har en anden oplevelse af et besøg ligesom en 3. Der også kommenterede indlægget? desuden har jeg flere gange reporteret et opslag, da det var tydeligt at en er blevet afvist af en pige, og så får hun lige en dårlig anmeldelse af en bruger der oprettede sig kun for at sværte en pige til, og ikke har været logget på siden. det syntes jeg ikke er fair. Nu citerer han ikke dig, men en anden bruger som endda smider sig selv under bussen. Nu skal du vist os lige fortælle sandheden, blot et kig på din profil og det er nemt at finde hvilken tråd der er tale om. Og ja det er afsporing det du skrev. https://www.eroguide.dk/forum/topic/199149-advarsel-molly-thai-massage-spjald/?tab=comments#comment-1695427 Du skriver ordret "Undre mig lidt over du vender tilbage" Og ikke som du selv mener, "At have en anden oplevelse" Hvis jeg havde set dit indlæg, havde jeg os rapporteret det, for det har ingen nyttig info til anmeldelsen. Hvis du har rapporteret de ting flere gange, uden der er sket noget, så kunne du jo have skrevet til enten @Bryan Mills eller @Stapler i en besked. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 240 Skrevet 18. Maj (edited) Den Anonyme skrev, for 32 minutter siden: Nu citerer han ikke dig, men en anden bruger som endda smider sig selv under bussen. Nu skal du vist os lige fortælle sandheden, blot et kig på din profil og det er nemt at finde hvilken tråd der er tale om. Og ja det er afsporing det du skrev. https://www.eroguide.dk/forum/topic/199149-advarsel-molly-thai-massage-spjald/?tab=comments#comment-1695427 Du skriver ordret "Undre mig lidt over du vender tilbage" Og ikke som du selv mener, "At have en anden oplevelse" Hvis jeg havde set dit indlæg, havde jeg os rapporteret det, for det har ingen nyttig info til anmeldelsen. Hvis du har rapporteret de ting flere gange, uden der er sket noget, så kunne du jo have skrevet til enten @Bryan Mills eller @Stapler i en besked. Jeg har haft skrevet til dem. Og hvis du læser trådstarters indlæg, så giver det jo ikke nogen mening at vende tilbage til et sted som han egentlig ikke kan li at besøge, og derfor kommenterede jeg det. Jeg har selv og kan se en anden er tilfreds med et og flere besøg hos pigen. desuden har jeg ikke hørt noget fra de andre indlæg som stabler hentyder til, jeg har ikke selv lavet mange anmeldelser de sidste par år, eller kommenteret så meget, netop af grunden til at få straf, for at ytre sin mening. Der kom et lille indslag fra stabler 1. Gang jeg fik en anmærkning, men ærlig talt så syntes jeg der mangler et fuldt regelsæt om dette. der er flere gange givet straf for grimt sprogbrug, og faldt over en nedladende kommentar fra stabler da har gav straf til en. nu har jeg 2 strafpoint og aner ikke om jeg er i risiko for at blive smidt ud eller ikke. Sidst jeg spurgte fik jeg et meget vævende svar, som han ikke ville uddybe, selvom jeg skrev en pb. men mhp. Din kommentar. Hvordan kan min kommentar være en afsporing, når jeg stiller t’s et spørgsmål til det han skriver? så er det vel ikke en afsporing eller hvad.? Redigeret 18. Maj af frisk fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 977 Skrevet 18. Maj frisk fyr skrev, for 34 minutter siden: nu har jeg 2 strafpoint og aner ikke om jeg er i risiko for at blive smidt ud eller ikke.Hvordan kan min kommentar være en afsporing, når jeg stiller t’s et spørgsmål til det han skriver? Du bliver ikke smidt ud med to straf point. Det kan jeg tale med om Jo der er meget forskel på HVORDAN man stiller et spørgsmål. Dit læste jeg også som være nedladende mere end et spørgsmål.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 240 Skrevet 18. Maj John41 skrev, for 7 minutter siden: Du bliver ikke smidt ud med to straf point. Det kan jeg tale med om Jo der er meget forskel på HVORDAN man stiller et spørgsmål. Dit læste jeg også som være nedladende mere end et spørgsmål.. Det er fint du kan tale med om det, men kan du så svare på hvor mange skal der så til?? som jeg skrev kom der en lille udmelding for ca. 1 år siden, efter jeg skrev om man kunne få et regelsæt. og som du kan se er det meget kort og i mine øjne mangelfuldt. Og jeg har denne gang fået et strafpoint, grundet 3 eller 4 kommentarer fordelt på flere tråde over 14 dages tid. Er egengtlig lidt skuffet over at jeg ikke har fået noget at vide før nu, og det var så et strafpoint., især når det har været at stå op for pigerne imod tvivlsomme indlæg det var ikke nedladende, men undrende, især da der er flere der har haft gode møder med pigen, og han skrev jo han flere gange havde været der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 231 Skrevet 18. Maj jeg er ikke i tvivl om, at kloge aage vinder her !!! men hvem er saa den kloge !, foer den lokale sherif lukker det !!! sorry engelsk tastatur! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1681 Skrevet 18. Maj Pointene sidder meget løst, og det er selvfølgelig admins ret at overlade beslutningen om hvor hårdt der skal dømmes til mods. Personligt er jeg dog begyndt at afholde mig fra at kommentere på de fleste opslag, som jeg egentlig har lyst til at bidrage med en kommentar til, men det bliver for det meste blot til, at jeg læser anmeldelser, for jeg ved ikke hvornår det er for kort en kommentar, selvom den er relevant, om den er relevant, eller om "det skal tages i PM". Nej, så hellere nøjes med at læse anmeldelserne fra dem der stadigvæk poster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 240 Skrevet 18. Maj Landsbytossen skrev, for 14 minutter siden: Pointene sidder meget løst, og det er selvfølgelig admins ret at overlade beslutningen om hvor hårdt der skal dømmes til mods. Personligt er jeg dog begyndt at afholde mig fra at kommentere på de fleste opslag, som jeg egentlig har lyst til at bidrage med en kommentar til, men det bliver for det meste blot til, at jeg læser anmeldelser, for jeg ved ikke hvornår det er for kort en kommentar, selvom den er relevant, om den er relevant, eller om "det skal tages i PM". Nej, så hellere nøjes med at læse anmeldelserne fra dem der stadigvæk poster Er præcis de tanker jeg går med, og nok også det jeg ender med. Og hvis ikke jeg kan nøjes med det, så må man jo slukke helt for eroguide. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3296 Skrevet 18. Maj frisk fyr skrev, for 3 timer siden: nu har jeg 2 strafpoint Fem mere så er du permanent ude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3296 Skrevet 18. Maj frisk fyr skrev, for 3 timer siden: men mhp. Din kommentar. Hvordan kan min kommentar være en afsporing, når jeg stiller t’s et spørgsmål til det han skriver? Er enig med den @Den Anonyme i at det er afsporring / spam du tilføjer intet om at du har oplevet noget andet men skriver blot en undren det gør ikke andre læsere af tråden meget klogere 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1017 Skrevet 18. Maj frisk fyr skrev, for 3 timer siden: Jeg har haft skrevet til dem. Og hvis du læser trådstarters indlæg, så giver det jo ikke nogen mening at vende tilbage til et sted som han egentlig ikke kan li at besøge, og derfor kommenterede jeg det. Jeg har selv og kan se en anden er tilfreds med et og flere besøg hos pigen. desuden har jeg ikke hørt noget fra de andre indlæg som stabler hentyder til, jeg har ikke selv lavet mange anmeldelser de sidste par år, eller kommenteret så meget, netop af grunden til at få straf, for at ytre sin mening. Der kom et lille indslag fra stabler 1. Gang jeg fik en anmærkning, men ærlig talt så syntes jeg der mangler et fuldt regelsæt om dette. der er flere gange givet straf for grimt sprogbrug, og faldt over en nedladende kommentar fra stabler da har gav straf til en. nu har jeg 2 strafpoint og aner ikke om jeg er i risiko for at blive smidt ud eller ikke. Sidst jeg spurgte fik jeg et meget vævende svar, som han ikke ville uddybe, selvom jeg skrev en pb. men mhp. Din kommentar. Hvordan kan min kommentar være en afsporing, når jeg stiller t’s et spørgsmål til det han skriver? så er det vel ikke en afsporing eller hvad.? Jeg kan tildels godt give dig ret i at det ville være rart med et regelsæt. Men synes dog heller ikke det er så svært at se på grunden til man har fået en advarsel, og tænke over den. Ellers kan man jo altid tage snakken med moderator om de kan uddybe. De plejer altså at svarer. Der er nok en grund til du ikke har hørt fra dem, måske det har været 1. og 2. gang, så har han ville give dig lidt snor og se om det fortsatte. (Blot et gæt) Tror ikke du skal bekymrer dig så meget, når det kun er 2 straf point (Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig) Men hvis du kender til TheLion, så gik der os lang tid før han røg ud, og han havde om nogen samlet sammen. Et spørgsmål havde været "Hvorfor tager du tilbage hvis det var så dårligt" For mig er det du skrev en forundring og ikke et spørgsmål. https://www.eroguide.dk/forum/topic/196589-tilbage-fra-strafcelle/?tab=comments#comment-1682751 Stapler kommer med lidt her. Ellers er der andre tråde i Feedback der nok gemmer en kommentar fra ham eller Bryan Mills. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2080 Skrevet 19. Maj (edited) Tak for dit indlæg, @frisk fyr Ikke alt skal kommenteres. Blot fordi man har en holdning er det ikke ensbetydende med at det passer ind i en kontekst. Netop derfor fik du en henvisning. Hvis du har en oplevelse/viden kan du bidrage med den oplevelse. Du behøver ikke at kritisere andre brugeres motivation for at besøge en GP. Det var lige nøjagtigt det som du fik en advarsel for, for et år siden - at kommentere uden at bidrage med noget til det emne, tråden handlede om. frisk fyr skrev, for 9 timer siden: og derfor kommenterede jeg det. Jeg kan garantere dig for at vi altid reagerer på folks rapporter. Nogle gange får vi rapporter på noget, hvor vi ikke kan finde et objektivt grundlag for at handle. Vi kan desværre ikke tilbyde at give et personligt svar tilbage på de rapporter du sender. Vi læser, vurderer, reagerer. Hvis vi ikke kan finde nok grundlag for at handle på rapporten, så bliver den arkiveret. Det kan så opfattes som om at vi ikke reagerer. Men det gør vi. Altid. Vi får rigtigt mange rapporter på daglig basis, som der skal behandles - og hvis vi også skulle sende et personligt svar tilbage ville vi blive lagt mere ned end vi er i dag. Beklager. frisk fyr skrev, for 20 timer siden: Det plejer jeg når jeg ser det at gøre admin opmærksom på, og ikke altid de reagerer på. Du skal bestemt ikke bekymre dig om der er risiko for at bliver smidt ud. Du har hundredvis af indlæg og har fået 2 henvisinger på 11 år. Det alene samt al den erfaring du har herinde samt den stil vi har lagt i moderationen de seneste år burde helt eliminere den bekymring. frisk fyr skrev, for 9 timer siden: og aner ikke om jeg er i risiko for at blive smidt ud eller ikke. Redigeret 19. Maj af Stapler 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg