Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Hej drenge

Eva https://annoncelight.dk/

Lige et heads up

Det pigen på billederne du møder.

Sød og imødekommende. Berøringingsvenlig, easygoing og serviceminded.

Lækker ung pige fra Spanien. Lige blevet 21 og fået lavet de flotteste bryster. Lækker talje og dejlig blød røv. Og hendes fisse, ja hmm dejlig smag af frugt? Haha.. virkelig lækker. Fersken/jordbærsmag var mit gæt! Men hun sagde hun drak Annanas juice hver dag. Ja hva ved jeg om frugt:rolleyes:

Ja jeg er vild med pigen. Besøgte hende en time, men havde lyst til mere... 

Ska besøge hende igen. Helt sikkert

<3<3 til Eva. 

Behandel hende ordentlig 

Redigeret af Horny

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg måtte også lige overgive mig endnu en gang og tog et smut ind til søde frække Eva. Skønt at have sex med hende. Hun sutter rigtigt godt og  er bare dejlig at knalde med. Hun rejser hjem på søndag. Hun sagde at det havde været meget stille med besøgende. Håber hun får lidt flere gode besøg så hun tager turen her til Aarhus igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheDude TheDude skrev, for 14 timer siden:

Jeg måtte også lige overgive mig endnu en gang og tog et smut ind til søde frække Eva. Skønt at have sex med hende. Hun sutter rigtigt godt og  er bare dejlig at knalde med. Hun rejser hjem på søndag. Hun sagde at det havde været meget stille med besøgende. Håber hun får lidt flere gode besøg så hun tager turen her til Aarhus igen ;)

Jeg tror helt ærlig grunden til at hun måske ikke har haft så mange besøg, er at hun er en flot kvinde, på grænsen til der hvor man vil tænke om det er for godt til at være sandt, samt om hun er "kundeminded" eller bare skal have det overstået hurtigst muligt..

I annoncen står der heller ikke noget om nogen priser eller hvad som sådan tilbyder som mange ofte gør og som jeg kigger efter :) Men tænker hun får travlt i weekenden når hun får god omtale ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...