Western 54 Skrevet lørdag klokken 11:01 https://annoncelight.dk/showad/295387 Som Mufassa siger til sin søn Simba; "Der må du aldrig gå hen" Jeg har tidligere prøvet "Mollys" steder med blandet succes. Nu er det ren svindel. Du laver aftalen med Molly og aftaler pris. I starten kunne massage-pigen (hvis billeder har været igennem en maskine - hun ser mindst 10 år ældre ud IRL) tale fint engelsk. De kundskaber forsvandt da aftalen skulle føres ud i livet. Jeg blev snydt for tid - ydelse og når man så vil konfrontere Molly er hun pist væk. Min værste thai-oplevelse nogensinde. / Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 255 Skrevet lørdag klokken 15:27 Hej Jeg vil sige at jeg har været hos Mollys sted i Spjald nogle gange og har altid været tilfreds. Jeg har fået hvad der var aftalt som oftest til rigtig god service. Hende som er på billederne nu i annoncen er af hende pg jeg synes at de er vellignende og jeg har kun fået god behandling af hende. Jeg bestrider ikke at du har haft de oplevelser som du bestrider. Men jeg har bare oplevet at det var godt der. de bedste hilsener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 54 Skrevet lørdag klokken 16:58 Sailorman skrev, 1 time siden: Jeg vil sige at jeg har været hos Men jeg har bare oplevet at det var godt der. Jeg betvivler ikke du har haft en god oplevelse. Jeg er enig i at billederne er af pigen, men ansigtet er gjort både yngre og slankere. Jeg er 40 og har perfekt syn... Jeg havde aftalt hun var nøgen - hun var påklædt. Jeg havde aftalt 60 minutter og fik kun 30 inkl. goddag og et bad inden. "Molly" var sjovt nok væk da jeg ville høre til hvorfor det aftalte ikke blev indfriet. Hun indrømmede pigen er dårlig på SMS - jeg sender dig gerne korrespondancen. Det sjove er at min tid startede kl. xx.10 og og henvender mig kl. xx.43 om at jeg kun fik 30 min. Molly svarede at pigen havde sagt jeg havde fået 60 minutter. Det er lige så komisk, som det er dumt. / Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 219 Skrevet lørdag klokken 17:03 (edited) Western skrev, for 6 timer siden: Jeg har tidligere prøvet "Mollys" steder med blandet succes. Nu er det ren svindel. Undre mig lidt over du vender tilbage Redigeret lørdag klokken 17:04 af frisk fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1896 Skrevet i går klokken 03:05 Du har haft mange indlæg på det seneste, der går mere på kritik at folks indlæg eller deres ageren end egentlig bidrag til trådenes emne. Overvej venligst, næste gang du skriver et indlæg: "vil det indlæg jeg skriver nu, hjælpe andre med at bliver klogere på det emne, som trådstarter har skrevet". frisk fyr skrev, for 10 timer siden: Undre mig lidt over du vender tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg