spanishguy 3 Skrevet 16. Maj Hej Brødre! Jeg har haft kig på hende her! https://annoncelight.dk/showad/395520 Jeg kan ikke umildbart se nogle anmeldelser af hende. Er der nogle der kan byde ind med noget info? God store Bededag! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denstille 17 Skrevet 16. Maj Hende har jeg overvejet at besøge i næste uge så følger lige med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 66 Skrevet 16. Maj Hvis hun er 19 hedder jeg Torben. Var der i formiddags, gik i døren, da hun ihverfald ikke er 19 og hun virkede helt væk. Skriv pb hvis det skal uddybes Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 18. Maj haha, hun begrundede sin pris med at hun var 19 da vi skrev, jeg spurgte om hun kunne bevise hun var 19, det kunne hun ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2Hurtige 5 Skrevet 5. Juni Jeg har ikke kontaktet vedkommende via den annonce you linker, men jeg har helt sikkert mødt pigen som er på billederne. Hende mødte jeg dog via min tidligere anmeldelse, og der hed hun Nancy. Træls hvis de altså bruger Nancy's billeder, for hun var "virkelig" omkring 18-19-20 år. Jeg har i hvert fald ikke i tvivl om, at hun var ung. Men kan som sagt ikke vouch for dit link - måske de misbruger Nancy's billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg