Hop til indhold
Raphael

3-kant med Jenny og Yaya - Nr. Åby - OK men for dyrt

Recommended Posts

God aften, de Herrer.
Det har været tid til endnu et besøg, og denne gang skulle det være specielt. Valget faldt på en trekant med Jenny og Yaya i Nørre Åby, kun fordi jeg har besøgt Jenny tidligere i Vejle og har god erfaring med hende, så jeg vidste at hun kunne levere en god oplevelse. 

Området
Området var på ingen måde diskret, det var en stor thaimassage biks med billeder på væggen lige ud til gågaden, og på trods af advarsel (og svar tilbage) om min nærliggende ankomst, tog det alligevel lang tid at få døren op, så man stod pænt til skue for byens beboere. 

Værelset
Jeg blev ført ind i forretningen, og det var heller ikke særlig diskret. Hvis en tilfældig forbipasserende kom forbi døren, så kunne de sagtens se ind i gennem entreen, hvor værelset lå på den ene side og badet på den anden. Jeg ville ikke blive overrasket, hvis naboerne gik forbi ofte for at lure lidt. :lol:
Selve værelset bestod at et lille hjørne med en stol og et bord, og så en massagebriks i midten. Briksen var overraskende stabil på trods af tre personer i bevægelse. Mens jeg var i bad blev alle håndklæder fra briksen smidt i vaskemaskinen, så de går også op i hygiejne. 

Pigen
Jenny er blevet beskrevet 100 gange både under hendes Jenny- og Anna alias. Hvis jeg selv skal give en beskrivelse, så er hun nok den mest service-mindede thai i branchen. Jeg tror hun gør alt hvad hun kan for at give kunden en god oplevelse. Hun er sød, lattermild og genert. 
Hun er ikke så høj, og hun har nogle fine naturlige bryster. 

Yaya er måske lidt mere ukendt i branchen, men hun virkede også meget sød. Hun sagde ikke så meget til mig hverken før eller efter akten, hun lod primært Jenny stå for kommunikationen med mig. 
Hun var højere end Jenny, og havde nogle flotte bryster, der dog var hjulpet lidt på vej, men som føltes dejlige.

Akten
Jeg betalte 2.400 kr for en time med to søde piger. 
Vi lagde ud med at jeg afklædte mig selv, og det samme gjorde Jenny, mens Yaya beholdte hendes lingeri på. Jeg blev bedt om at lægge mig på ryggen, hvorefter de gik i gang med at massere mig. Jenny tog sig af min nakke, bryst og skuldre, mens Yaya fokuserede på mine ben. 
De masserede længe, men endelig nåede Yaya frem til min pik, som først blev rengjort og derefter gav hun et godt øko blowjob. Det var dog ikke til at se noget, fordi Jenny samtidig kørte hendes bryster rundt i mit hoved, men jeg klagede ikke. :lol:
Samtidig blev min højre hånd opfordret til at gå på opdagelse i Yayas fisse, mens den venstre greb om Jennys bryster. Så satte Yaya sig op i en reverse cowgirl, mens Jenny kravlede op på briksen og lod mig slikke hende. Jenny stønnede godt, og Yaya kørte derudaf med 100 hop i sekundet. Jeg kunne rigtig godt lide følelsen i Yaya, hun var lige tilpas stram. 
Så var det tid til at skifte, og denne gang skulle Jenny ride mig I almindelig cowgirl, mens jeg slikkede Yaya på først hendes bryster og derefter hendes fisse. Desværre har jeg altid problemer med at falde ud af Jenny, så vi måtte ret hurtig afprøve en ny stilling. Vi forsøgte først med doggy, hvor Yaya stod ved siden af og masserede min pung samtidig med at hendes anden hånd hjalp min hånd med at massere hendes fisse. Dette holdte dog ikke længe inden jeg gled ud igen, hvorefter vi forsøgte med missionær, som dog heller ikke lykkedes særlig godt, så jeg foreslog, at vi skulle prøve med Yaya i doggy, og det gik utroligt godt. Der var virkelig knald på, og Yaya var god til at motivere, samtidig med at Jenny stod ved siden af og lod mig lege med hendes bryster mens hun heppede på os. 
Det føltes så godt inde i Yaya, at jeg fik den vildeste orgasme. Jeg følte næsten jeg var blevet sendt til himlen, men Yaya fik hurtigt trukket mig tilbage til jorden ved selv at pumpe løs. Hun ville virkelig vride de sidste dråber ud af mig. 
Herefter blev jeg tørret af, og blev bedt om at ligge på maven. De gav mig en rigtig behagelig massage, jeg faldt næsten i søvn. Jeg havde dog håbet på tid til anden runde, men endnu engang trak massagen ud og jeg blev spurgt om jeg ønskede et bad da der var ti minutter tilbage. Det takkede jeg ja til, hvorefter jeg fik udleveret et håndklæde, og måtte gå halvnøgen gennem entreen over til badet. Der var desværre ikke plads til to i badet, men Jenny vaskede mig alligevel fint ind i sæbe, hvorefter jeg selv måtte skylle det af. 

Konklusion
Jeg er glad for oplevelsen, men jeg må også erkende, at jeg er lidt skuffet. Jeg havde håbet, at pigerne ville lege med hinanden, men den fantasi udeblev desværre. Derudover har det været mange penge at betale for en enkelt omgang, og jeg føler mig faktisk lidt snydt. Hvis vi var gået to omgange, så tror jeg prisen havde været mere spiselig i mit hoved. :unsure:
Alternativt, så skulle jeg have holdt mig til en enkelt pige, så tror jeg oplevelsen ville have været bedre. Det var lækkert at se dem samtidig, men ikke dobbelt så mange penge værd. 
Jeg kommer ikke igen for en trekant, men 1:1 hygge kan ikke udelukkes. Særligt har Yaya overrasket positivt, hun var virkelig god til sex-delen. :D

Links
Annonce: https://annoncelight.dk/showad/375307
Pige: https://annoncelight.dk/profile/Nongpladuk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som en god oplevelse og jeg har selv til gode at møde en af disse to piger. Sådan subjektivt lyder det til at du passede bedst sammen med Yaya ? Er Jenny for stor eller lille "dernede" eller er det mere hendes måde at bevæge sig på der får det til at gå lidt galt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
F-jernet skrev, for 2 timer siden:

Det lyder som en god oplevelse og jeg har selv til gode at møde en af disse to piger. Sådan subjektivt lyder det til at du passede bedst sammen med Yaya ? Er Jenny for stor eller lille "dernede" eller er det mere hendes måde at bevæge sig på der får det til at gå lidt galt ?

Jeg synes det er svært at sige, men hun er den eneste pige hvor det er sket. Min mistanke er, at hun måske er lidt for stor "dernede", fordi jeg kan fint støde i bund, men lige så snart jeg trækker mig tilbage igen, så glider jeg bare ud. Jeg er gennemsnitlig lang og lidt bredere end normalt, så jeg er ret overrasket over at det sker. 

Danemanden skrev, 1 time siden:

Hej, Det lyder som om oplevelsen var dejlig fri for kondomer

exostar skrev, for 21 minutter siden:

Ja det lyder som en omgang uden condom

Det var med kondom, og det blev skiftet hver gang pigerne skiftede. Kun blowjob var uden. Jeg ved dog, at Yaya tilbyder sex uden, det står også i deres annonce. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...