bjørnebandit 33 Skrevet torsdag klokken 16:01 https://annoncelight.dk/showad/401159 Hej jeg havde bestilt 1 times massage med fuld pakke. da jeg ankom blev jeg taget imod af en pige der godt kunne ligne hende på billede 1 og 2. Jeg blev vist ind på et værelse og ind kom en anden. Allerede her skulle jeg have stoppet. Men jeg var trængende da det var længe siden jeg havde fået noget.... Hun fik pengene og gik i gang, jeg fik en ok massage af ben og ryg, ja det måtte da godt have varet lige lidt længere for efter kort tid skulle jeg vende mig om, der vaskede hun min pik med en vådservietter, selvom jeg lige kom fra bruseren. Så fik jeg et godt blowjob. Og efter lidt tid skulle jeg tage hende, jeg dykkede ned på hende da jeg lige ville slikke hende, men det fortrød jeg, hun lugtede af gl sur kondom. AD. så var det som om lysten forsvandt, så vendte hende om i en doggy, der plejer jeg at komme hurtigt. Hun virkede som om det hele bare skulle overstås. Da kanonen skød af så var det hele slut, jeg havde da stadig 20 min tilbage så mente hun kunne massere lidt mere, men nej jeg kunne bare forlade stedet.... Så min anbefaling er at blive væk. Kunne se hun lige tørrede sig med en vådserviet efter hyggestunden. Så sikkert derfor det lugtede. Øv øv Er der gentagelse farer.... NEJ. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ventil 31 Skrevet torsdag klokken 16:43 Er det i Søren Møllers gade? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnebandit 33 Skrevet torsdag klokken 17:22 Ventil skrev, for 38 minutter siden: Er det i Søren Møllers gade? Nej, det er i Vester Kirkestræde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 644 Skrevet torsdag klokken 18:24 Trist oplevelse @bjørnebandit men hvis du kigger på billede 3 og 4 i den annonce du linker til så kan du se at det er 2 forskellige kvinder…. Allerede der var jeg hoppet af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnebandit 33 Skrevet torsdag klokken 19:42 De er lige kommet på. De var der ikke i formiddags da jeg bestilte. Men hende jeg var inde ved passer ikke på nogle af billederne. Så der må åbenbart være flere på adressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 47 Skrevet torsdag klokken 20:41 Er det samme sted som her? https://annoncelight.dk/showad/408541 Fik du fat i om navnet var Nutty eller Emme? Minder lidt om de samme billede på annoncerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 220 Skrevet torsdag klokken 21:09 Emme ejer klinikken, bevares hun er da oppe i årene, måske 45, men hun er klasser bedre end alle de andre tøser, når det handler om massage. Jeg får derfor gerne massage-delen af hende, hvorefter de yngre piger tager over på sex delen, eks. Nutty. Når bare deres stamkunder ved det, så er det jo helt fint og fungerer perfekt for mig. De yngre piger skiftes dog ud i løbet af året, så der kan muligvis være svingende held med dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg