Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/401159

Hej jeg havde bestilt 1 times massage med fuld pakke. da jeg ankom blev jeg taget imod af en pige der godt kunne ligne hende på billede 1 og 2. Jeg blev vist ind på et værelse og ind kom en anden. Allerede her skulle jeg have stoppet. Men jeg var trængende da det var længe siden jeg havde fået noget.... Hun fik pengene og gik i gang, jeg fik en ok massage af ben og ryg, ja det måtte da godt have varet lige lidt længere for efter kort tid skulle jeg vende mig om, der vaskede hun min pik med en vådservietter, selvom jeg lige kom fra bruseren. Så fik jeg et godt blowjob. Og efter lidt tid skulle jeg tage hende, jeg dykkede ned på hende da jeg lige ville slikke hende, men det fortrød jeg, hun lugtede af gl sur kondom. AD.  så var det som om lysten forsvandt, så vendte hende om i en doggy, der plejer jeg at komme hurtigt. Hun virkede som om det hele bare skulle overstås.  Da kanonen skød af så var det hele slut, jeg havde da stadig 20 min tilbage så mente hun kunne massere lidt mere, men nej jeg kunne bare forlade stedet.... 

Så min anbefaling er at blive væk.

Kunne se hun lige tørrede sig med en vådserviet efter hyggestunden. Så sikkert derfor det lugtede. Øv øv 

Er der gentagelse farer.... NEJ.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Emme ejer klinikken, bevares hun er da oppe i årene, måske 45, men hun er klasser bedre end alle de andre tøser, når det handler om massage. Jeg får derfor gerne massage-delen af hende, hvorefter de yngre piger tager over på sex delen, eks. Nutty. Når bare deres stamkunder ved det, så er det jo helt fint og fungerer perfekt for mig. De yngre piger skiftes dog ud i løbet af året, så der kan muligvis være svingende held med dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...