onkelpoul 112 Skrevet 15. Maj Jeg besøgte denne lækre portugisiske kvinde i dag. Hun er præcis som på billederne, har et frækt blik, som hun bruger, og en rigtig lækker krop. Behageligt selskab i øvrigt. Dejlige naturlige bryster, tror jeg, og en helt fantastisk røv. Dejligt blow, uden at være helt deep (tilkøbt). Der er rigtig meget sexuel udstråling og sans, dog manglede jeg de sidste fem procent under selve sexen, hvor der var lidt forbehold. Jeg tror næsten, jeg kunne finde på at komme igen, bare for at se om tilliden kunne indfinde sig, for røvsexet og fræklækker - det er hun. Fin lejlighed i vest-Aalborg. https://annoncelight.dk/showad/428154 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nisserock 1 Skrevet 17. Maj onkelpoul skrev, den 15.5.2025 at 16:35: Jeg besøgte denne lækre portugisiske kvinde i dag. Hun er præcis som på billederne, har et frækt blik, som hun bruger, og en rigtig lækker krop. Behageligt selskab i øvrigt. Dejlige naturlige bryster, tror jeg, og en helt fantastisk røv. Dejligt blow, uden at være helt deep (tilkøbt). Der er rigtig meget sexuel udstråling og sans, dog manglede jeg de sidste fem procent under selve sexen, hvor der var lidt forbehold. Jeg tror næsten, jeg kunne finde på at komme igen, bare for at se om tilliden kunne indfinde sig, for røvsexet og fræklækker - det er hun. Fin lejlighed i vest-Aalborg. https://annoncelight.dk/showad/428154 Jeg var på besøg i dag super sød og utrolig behagelig kvinde, hun er super dejlig og syntes bestemt hun levede op til alt, super lækker krop og det dejligste smil og de smukkeste øjne! Fantastisk kvinde kommer bestemt tilbage 100% en 10 ud af 10 her fra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 583 Skrevet 18. Maj Efter at have læst jeres gode oplevelser hos den unge dame, så lod jeg mig også friste til, at aflægge hende et besøg - desværre. Nå det gode først. Der var hurtigt svar fra en jeg efterfølgende tvivler på har været den unge dame selv. Trods AAB var på banen for sikkert endnu engang, at tabe. Så lykkes det mig, at finde en p-plads relativt hurtigt. At få oplyst rette adresse og finde denne, var heller ikke det store problem og lejligheden er både pæn og fornuftig stor måske lige badeværelse undtaget. Men sådan er det jo tit i gamle lejligheder. Den unge dame passer fint overens med hendes annonce billeder og taler et fornuftigt engelsk. Men så stopper det gode så også. Jeg havde bestilt en halv time med kys og fik 10 min. 1 min blow uden hvilket jeg ikke havde bestilt - bevares det var da udmærket. Ingen kys det gjorde hun pludselig ikke og herefter var det trods jeg bad om pause og take it easy, over i en ridetur hvilket såmænd også var udmærket og havde den ønskede effekt. Havde jeg vidst, at det ville blive hastet så meget igennem, så havde jeg enten valgt at tage 15 min ( hvilket jeg på det nærmeste også endte med) eller fundet en anden pige. Nå men mens jeg skriver dette, så har jeg fået svar fra den unge dames veninde som åbenbart styre hendes telefon. Hvorfor jeg ikke sagde fra hvis jeg ikke ønskede SF? Jamen fordi jeg ikke anede jeg ville få det før hun havde den i munden og der var det vel for sent? At det var mig der skyndte mig videre efter vi havde overstået agten. Ja selvfølgelig, hvad f skulle jeg blive for? Snakke? Så havde jeg sgu da besøgt en gammel tante eller taget til psykolog. Nå det er meget grimt ord. Fandme de mest ærgelige 1000 kr jeg har brugt meget meget længe. Måske skal man bare droppe denne hobby. Desværre så er jeg single og mine score evner og mit udseende lade til, at sætte mig langt ned på kæreste potintale listen, hvilket jeg selvfølgelig altid advare om, at jeg ikke ser ud som alle andre så kan der jo takkes ja eller nej på forhånd og en afvisning i døren tager jeg heller ikke ilde op, det vigtigt at begge parter er ok. Fedt at andre har haft gode oplevelser med hende. Men jeg har sgu ikke råd til at prøve om der kemi anden gang. En skuffet Claesen ( Mike hvis den unge dame eller hendes veninde skulle læse med) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LandRover 12 Skrevet 21. Maj Sød pige og virkelig god service (jeg bestilte 30 min). Kan anbefales og pas på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holm64 1 Skrevet 28. Maj Claesen skrev, den 18.5.2025 at 17:08: Efter at have læst jeres gode oplevelser hos den unge dame, så lod jeg mig også friste til, at aflægge hende et besøg - desværre. Nå det gode først. Der var hurtigt svar fra en jeg efterfølgende tvivler på har været den unge dame selv. Trods AAB var på banen for sikkert endnu engang, at tabe. Så lykkes det mig, at finde en p-plads relativt hurtigt. At få oplyst rette adresse og finde denne, var heller ikke det store problem og lejligheden er både pæn og fornuftig stor måske lige badeværelse undtaget. Men sådan er det jo tit i gamle lejligheder. Den unge dame passer fint overens med hendes annonce billeder og taler et fornuftigt engelsk. Men så stopper det gode så også. Jeg havde bestilt en halv time med kys og fik 10 min. 1 min blow uden hvilket jeg ikke havde bestilt - bevares det var da udmærket. Ingen kys det gjorde hun pludselig ikke og herefter var det trods jeg bad om pause og take it easy, over i en ridetur hvilket såmænd også var udmærket og havde den ønskede effekt. Havde jeg vidst, at det ville blive hastet så meget igennem, så havde jeg enten valgt at tage 15 min ( hvilket jeg på det nærmeste også endte med) eller fundet en anden pige. Nå men mens jeg skriver dette, så har jeg fået svar fra den unge dames veninde som åbenbart styre hendes telefon. Hvorfor jeg ikke sagde fra hvis jeg ikke ønskede SF? Jamen fordi jeg ikke anede jeg ville få det før hun havde den i munden og der var det vel for sent? At det var mig der skyndte mig videre efter vi havde overstået agten. Ja selvfølgelig, hvad f skulle jeg blive for? Snakke? Så havde jeg sgu da besøgt en gammel tante eller taget til psykolog. Nå det er meget grimt ord. Fandme de mest ærgelige 1000 kr jeg har brugt meget meget længe. Måske skal man bare droppe denne hobby. Desværre så er jeg single og mine score evner og mit udseende lade til, at sætte mig langt ned på kæreste potintale listen, hvilket jeg selvfølgelig altid advare om, at jeg ikke ser ud som alle andre så kan der jo takkes ja eller nej på forhånd og en afvisning i døren tager jeg heller ikke ilde op, det vigtigt at begge parter er ok. Fedt at andre har haft gode oplevelser med hende. Men jeg har sgu ikke råd til at prøve om der kemi anden gang. En skuffet Claesen ( Mike hvis den unge dame eller hendes veninde skulle læse med) Er der ingen ad på veninden, er der nogen der har besøgt henne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holm64 1 Skrevet 29. Maj Er der nogen der har besøgt Angelica i aalborg, på samme sted som celine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg