hkohko 462 Skrevet for 21 timer siden Fik fornøjelsen af at besøge Emily - vist som hendes aller første gæst i KBH: https://nympho.dk/n25073/8435/honey Virkelig flot pige, men stadig naturlig. Hun har lidt tattoos hvilket ikke fremgår af hendes billeder på Nympho, men ellers er billederne rimeligt retvisende. Desværre taler hun meget lidt engelsk, men heldigvis er hun flydende ud i diverse former for kropssprog. Så snart jeg kom ud af badet blev jeg mødt med grådige tungekys og så udviklede tingene sig ellers derfra. Slikkede hende til en kæmpe orgasme, fantastisk blowjob og både vaginal og anal sex. Nåede også at få en udemærket massage og så fik jeg hevet hende med til et bad til sidst. Vi havde virkeligt god kemi. Det var som en aften med en rigtig fræk kæreste. Kan virkelig anbefales! 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BLUC2720 70 Skrevet for 13 timer siden Hendes menukort er noget af det mest omfangsrige jeg har set i KBH længe. Hun virker ikke helt som en nybegynder i det her game! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg