onezero 1 Skrevet for 21 timer siden (edited) https://annoncelight.dk/showad/426704 Redigeret for 12 timer siden af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ventil 31 Skrevet for 21 timer siden Man får en over nakken hvis man svarer på det der 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7057 Skrevet for 19 timer siden Ventil skrev, 1 time siden: Man får en over nakken hvis man svarer på det der - - Klods Hans her kan altså ikke forstå hvad du mener - - kan du pinde det lidt ud ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 807 Skrevet for 18 timer siden Nye tider skrev, 1 time siden: - - Klods Hans her kan altså ikke forstå hvad du mener - - kan du pinde det lidt ud ?? Jeg tror klodshans mener det er en fake annonce. En af dem, hvor du lige skal starte med at sende pengene... og vupti så er pigen væk. det er baseret lidt på priser, sprogbrug og erfaring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ventil 31 Skrevet for 8 timer siden Overskriften er rettet, før var det en af de her hende her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skarty 2 Skrevet for 7 timer siden Jeg synes nu annoncen virker reel nok. Jeg er desværre lidt for gammel ift hendes aldersgrænse, ellers havde jeg besøgt hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg