Hop til indhold
Nexuskbh

Gb smuk Q . Kbh 21 maj få penge tilbage ved deepthroat

Recommended Posts

De penge tror jeg ikke, man skal regne med at få tilbage. I hvert fald kan jeg af personlig erfaring bekræfte, at hun kan tage selv meget store pikke helt til roden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stor i munden skrev, den 15.5.2025 at 10:02:

De penge tror jeg ikke, man skal regne med at få tilbage. I hvert fald kan jeg af personlig erfaring bekræfte, at hun kan tage selv meget store pikke helt til roden.

Hvor mange var I, da du deltog ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nexuskbh skrev, den 14.5.2025 at 15:54:

https://annoncelight.dk/showad/401918

Smuk dansk amatør kvinde som tænder på flere mænd om hende . 

Hej Nexuskbh,
Jeg har prøvet sende en mail (i torsdags) til adressen der står i annoncen, men har ikke fået svar. Så jeg er usikker på om min mail er i din spam mappe eller om jeg ikke passer jeres setup. Det vile være dejligt at få et ja/nej svar.

Mvh, Rushton

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rushton skrev, den 17.5.2025 at 12:42:

Hej Nexuskbh,
Jeg har prøvet sende en mail (i torsdags) til adressen der står i annoncen, men har ikke fået svar. Så jeg er usikker på om min mail er i din spam mappe eller om jeg ikke passer jeres setup. Det vile være dejligt at få et ja/nej svar.

Mvh, Rushton

Der var flere der var havnet i spam. Du skulle gerne havde fået svar igår . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 5 timer siden:

Er det muligt at få fransk med gummi, eller bryder hun sig ikke om det?

Det kan godt lade sig gøre. Hun fortrækker dog uden .

Sex er selvfølgelig med 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fuck det var et godt GB i går. 
Det er første gang jeg har deltaget i GangBang. Mega frækt. Og der var plads til alle, ingen problem som jeg måske kunne forestille mig uden tidligere GB erfaring. Men ingen problemer med at komme til alle de huller man ønskede. Hun/de var ikke nærrige med tiden. Der var 10 mænd i det hele tror jeg.

Super flot ung og lækker kvinde. Aldrig set en der var så liderlig og grådig efter pik. Hun ville nok gøre det gratis af lyst tror jeg, men hun tænder ekstra meget af at blive købt og brugt, og gerne hårdt.  Hun tog pikke i fissen og i røven (med kondom), og slikkede, suttede og slugte pikke med munden uden kondom. Dybt og helt til roden med masser af savl. Og hun tog fag i min røv og pressede pikken længere ned i sin hals. Vildt fedt. Så har jeg også prøvet GB. Nok ikke sidste gang, specielt med den her liderlige kvinde som godt kunne lide at blive brugt i alle huller. Helt ægte det hele. Hvor fanden kommer en så flot kvinde fra som kan lide at blive brugt så meget? Jeg ved ikke, men det er fedt at hun findes i København.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...