Nexuskbh 69 Skrevet 14. Maj https://annoncelight.dk/showad/401918 Smuk dansk amatør kvinde som tænder på flere mænd om hende . Få penge tilbage hvis hun ikke evner at tage dig helt til roden når hun deepthroater dig 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor i munden 27 Skrevet 15. Maj De penge tror jeg ikke, man skal regne med at få tilbage. I hvert fald kan jeg af personlig erfaring bekræfte, at hun kan tage selv meget store pikke helt til roden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gregor 43 Skrevet 16. Maj Stor i munden skrev, den 15.5.2025 at 10:02: De penge tror jeg ikke, man skal regne med at få tilbage. I hvert fald kan jeg af personlig erfaring bekræfte, at hun kan tage selv meget store pikke helt til roden. Hvor mange var I, da du deltog ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 565 Skrevet 17. Maj Nexuskbh skrev, den 14.5.2025 at 15:54: https://annoncelight.dk/showad/401918 Smuk dansk amatør kvinde som tænder på flere mænd om hende . Hej Nexuskbh, Jeg har prøvet sende en mail (i torsdags) til adressen der står i annoncen, men har ikke fået svar. Så jeg er usikker på om min mail er i din spam mappe eller om jeg ikke passer jeres setup. Det vile være dejligt at få et ja/nej svar. Mvh, Rushton Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 32 Skrevet 17. Maj Er der nogen der ved ca hvor høj den smukke kvinde er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nexuskbh 69 Skrevet 18. Maj Rushton skrev, den 17.5.2025 at 12:42: Hej Nexuskbh, Jeg har prøvet sende en mail (i torsdags) til adressen der står i annoncen, men har ikke fået svar. Så jeg er usikker på om min mail er i din spam mappe eller om jeg ikke passer jeres setup. Det vile være dejligt at få et ja/nej svar. Mvh, Rushton Der var flere der var havnet i spam. Du skulle gerne havde fået svar igår . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1322 Skrevet 19. Maj Er det muligt at få fransk med gummi, eller bryder hun sig ikke om det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nexuskbh 69 Skrevet 19. Maj Gammel rotte skrev, for 5 timer siden: Er det muligt at få fransk med gummi, eller bryder hun sig ikke om det? Det kan godt lade sig gøre. Hun fortrækker dog uden . Sex er selvfølgelig med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 565 Skrevet 22. Maj Fuck det var et godt GB i går. Det er første gang jeg har deltaget i GangBang. Mega frækt. Og der var plads til alle, ingen problem som jeg måske kunne forestille mig uden tidligere GB erfaring. Men ingen problemer med at komme til alle de huller man ønskede. Hun/de var ikke nærrige med tiden. Der var 10 mænd i det hele tror jeg. Super flot ung og lækker kvinde. Aldrig set en der var så liderlig og grådig efter pik. Hun ville nok gøre det gratis af lyst tror jeg, men hun tænder ekstra meget af at blive købt og brugt, og gerne hårdt. Hun tog pikke i fissen og i røven (med kondom), og slikkede, suttede og slugte pikke med munden uden kondom. Dybt og helt til roden med masser af savl. Og hun tog fag i min røv og pressede pikken længere ned i sin hals. Vildt fedt. Så har jeg også prøvet GB. Nok ikke sidste gang, specielt med den her liderlige kvinde som godt kunne lide at blive brugt i alle huller. Helt ægte det hele. Hvor fanden kommer en så flot kvinde fra som kan lide at blive brugt så meget? Jeg ved ikke, men det er fedt at hun findes i København. 6 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 139 Skrevet 25. Maj Det er en skam, hun har en aldersgrænse på 60 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larsl 106 Skrevet 3. Juni Mulighed for at det her arrangement snart gentages? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg