44Knudsen 58 Skrevet 14. Maj Hejsa alle Til dem der har besøgt adressen i Skolegade, Ringsted. Er der stadig indgang fra bagsiden, og er de hurtige til at åbne op. Jeg bor meget lokalt, og kender tilmed nogle, som bor lidt længere nede at gaden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 220 Skrevet 14. Maj Et link ville hjælpe, så vi er sikre på om vi snakker om samme sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 272 Skrevet 14. Maj (edited) frisk fyr skrev, for 4 minutter siden: så vi er sikre på om vi snakker om samme sted. Er der flere steder på Skolegade da? Har for øvrigt aldrig været der Redigeret 14. Maj af migigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 58 Skrevet 14. Maj frisk fyr skrev, for 5 minutter siden: Et link ville hjælpe, så vi er sikre på om vi snakker om samme sted. migigen skrev, for 1 minut siden: Er der flere steder på Skolegade da? Har for øvrigt aldrig været der Så vidt jeg ved, er der kun en adresse i den gade. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 220 Skrevet 14. Maj (edited) 44Knudsen skrev, for 7 minutter siden: Så vidt jeg ved, er der kun en adresse i den gade. Ok, så ligger din tråd det forkerte sted. jeg var der for et par måneder siden, og da kunne man. Redigeret 14. Maj af frisk fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 272 Skrevet 14. Maj frisk fyr skrev, for 2 minutter siden: Ok, så ligger din tråd det forkerte sted. Er det et thai sted @44Knudsen,??......... fordi så har @frisk fyr ret, og tråden bør flyttes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 58 Skrevet 14. Maj migigen skrev, for 2 minutter siden: Er det et thai sted @44Knudsen,??......... fordi så har @frisk fyr ret, og tråden bør flyttes Jeg ved ikke om der er Thai på adressen. Det var der førhen, men jeg har også set andre nationaliteter annoncer på adressen. Det er den overfor skolen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 130 Skrevet 14. Maj Til åbenbart almindelig oplysning: Det er godt nok en 3-4 måneder siden jeg har været på adressen, men det har i årevis været et sted hvor piger har kunnet leje sig ind i en skiftende periode, thai´er eller ej. Så "alle" kan leje sig ind, og jeg kan ikke huske at jeg har set stedet direkte annonceret. Indgang er på bagsiden, i haven, og om de er hurtige eller ej kommer an på den pige man vil besøge, der er som sådan ikke fælles "reception". Den seneste jeg besøgte der er rigtig nok thai, og det er rigtigt at stedet tidligere var et egentligt thai-sted, men altså ikke er det som sådan mere. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg