Hop til indhold

Recommended Posts

De tilsyneladende danske piger der pt. tilbyder i Augustenborg/Asserballe ved Sønderborg, er de ægte, har nogen været der for nylig ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men de er altså ægte nok, sådan forstået at man kan besøge dem, og får hvad man betaler for ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
DonB skrev, for 2 timer siden:

Men de er altså ægte nok, sådan forstået at man kan besøge dem, og får hvad man betaler for ?

Tvivler stærkt på at det er ægte piger. Hvordan kan der pludseligt være 3 fine danske piger i en lille by helt nede ved grænsen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DonB skrev, for 2 timer siden:

Prøv at slå deres numre op på 180.com så må du selv vurdere om det er noget du vil støtte 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er mere interesseret i at høre om det er svindel, eller om der er ægte piger derude, og hvor det ca. ligger… Moralen lader jeg andre om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DonB skrev, for 54 minutter siden:

Er der slet ingen der faktisk har været der, og kan byde ind ? 

Link til annoncer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
DonB skrev, den 16.5.2025 at 15:31:

https://www.180.dk/nummer/77228100 Der er nogen som taler om at de scammer dig, så pas på. 

Så vil mene det er alle tre annoncer som ikke er til at stole på. Tekst er ens, måden man skriver på. Jeg skal ikke besøge en eller nogen af dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...