Hop til indhold

Recommended Posts

Det er jo Ann, der slår sine folder her. Hun kan være som en sex tornado, og få dig redet så intenst, at du kommer på 15 sekunder, hvis du ikke får hende tilbage på sadlen i en fart.

Udemærket indledende massage i øvrigt, for dem der nu holder af dette, inklusive undertegnede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 8 timer siden:

Det er jo Ann, der slår sine folder her. Hun kan være som en sex tornado, og få dig redet så intenst, at du kommer på 15 sekunder, hvis du ikke får hende tilbage på sadlen i en fart.

Udemærket indledende massage i øvrigt, for dem der nu holder af dette, inklusive undertegnede.

Hvordan ser ann ud og hvilken alder? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ann er ret ekstrovert og alt andet end tilbageholdende. Eller også har hun bare været i godt humør de to gange jeg har besøgt hende.

Hvor gammel er hun? Jeg vil tippe hende til 40 ish.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 1 time siden:

Ann er ret ekstrovert og alt andet end tilbageholdende. Eller også har hun bare været i godt humør de to gange jeg har besøgt hende.

Hvor gammel er hun? Jeg vil tippe hende til 40 ish.

Kan du fortælle lidt mere om hendes udseende...? Er hun pæn, tynd,tyk,små/store bryster osv?

Og hvordan er massagen sex osv?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan prøve:

Tror jeg retter alderen til 43-45.

Jeg har besøgt hende september 2023 og januar 2024. Ann er erfaren, har været på adressen i flere år, og modsat mange af de omrejsende thai piger, så skal klinikkerne jo leve 

af deres service. Derfor er de nødt til at være konsistente i kvaliteten. Massagen er helt som den skal være, og hun kommer hele vejen rundt, selvfølgelig med det forbehold, at tiden er til det. Men når jeg tager til den slags besøg på en klinik, så tager jeg altid 60 min, ellers kommer selve massagedelen til at fylde for lidt. 

Ann er i fin form, slank og adræt med måske en c-skål, mener jeg. Så er man lidt oppe i alderen som jeg selv, så er det et vældig fint match. At jeg ikke har besøgt hende siden, skyldes at der jo også er rigtig mange andre fine piger derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kommer lige fra et besøg hos Ann. 

Fik 90 min massage og det var hun god til. 

Hun er er pæn slank dame med et par store bryster. De 40 år passer nok meget godt måske lidt mere. 

Hun er vældig rar og servicen er tip top. 

Meget fin og velholdt butik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dickens skrev, for 6 minutter siden:

Kommer lige fra et besøg hos Ann. 

Fik 90 min massage og det var hun god til. 

Hun er er pæn slank dame med et par store bryster. De 40 år passer nok meget godt måske lidt mere. 

Hun er vældig rar og servicen er tip top. 

Meget fin og velholdt butik. 

Lyder godt. Ekstra at hente?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende i går, hun er et behageligt menneske, hun er meget positiv, men hendes bryster de er da fixet? Synes de virker meget hårde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...