Gentlemansroom 0 Skrevet 13. Maj Hey. Har nogle været og besøge hende i Åbyhøj? Umiddelbart ingen annoncer eller hjemmeside, så hun må jo leve af walk-ins og anbefalinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 0 Skrevet 19. Maj Ingen der har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mejer 4 Skrevet 19. Maj https://massageplus.dk/klinik/ann-wellness-aabyhoej-1030748278 og hvis man søger i Google så kommer der jo et telefonnummer... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 223 Skrevet 19. Maj Det er jo Ann, der slår sine folder her. Hun kan være som en sex tornado, og få dig redet så intenst, at du kommer på 15 sekunder, hvis du ikke får hende tilbage på sadlen i en fart. Udemærket indledende massage i øvrigt, for dem der nu holder af dette, inklusive undertegnede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 659 Skrevet 20. Maj Napoleon69 skrev, for 8 timer siden: Det er jo Ann, der slår sine folder her. Hun kan være som en sex tornado, og få dig redet så intenst, at du kommer på 15 sekunder, hvis du ikke får hende tilbage på sadlen i en fart. Udemærket indledende massage i øvrigt, for dem der nu holder af dette, inklusive undertegnede. Hvordan ser ann ud og hvilken alder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 223 Skrevet 20. Maj Ann er ret ekstrovert og alt andet end tilbageholdende. Eller også har hun bare været i godt humør de to gange jeg har besøgt hende. Hvor gammel er hun? Jeg vil tippe hende til 40 ish. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterj6220 35 Skrevet 20. Maj Napoleon69 skrev, for 1 time siden: Ann er ret ekstrovert og alt andet end tilbageholdende. Eller også har hun bare været i godt humør de to gange jeg har besøgt hende. Hvor gammel er hun? Jeg vil tippe hende til 40 ish. Kan du fortælle lidt mere om hendes udseende...? Er hun pæn, tynd,tyk,små/store bryster osv? Og hvordan er massagen sex osv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 223 Skrevet 20. Maj Jeg kan prøve: Tror jeg retter alderen til 43-45. Jeg har besøgt hende september 2023 og januar 2024. Ann er erfaren, har været på adressen i flere år, og modsat mange af de omrejsende thai piger, så skal klinikkerne jo leve af deres service. Derfor er de nødt til at være konsistente i kvaliteten. Massagen er helt som den skal være, og hun kommer hele vejen rundt, selvfølgelig med det forbehold, at tiden er til det. Men når jeg tager til den slags besøg på en klinik, så tager jeg altid 60 min, ellers kommer selve massagedelen til at fylde for lidt. Ann er i fin form, slank og adræt med måske en c-skål, mener jeg. Så er man lidt oppe i alderen som jeg selv, så er det et vældig fint match. At jeg ikke har besøgt hende siden, skyldes at der jo også er rigtig mange andre fine piger derude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 659 Skrevet 20. Maj Kommer lige fra et besøg hos Ann. Fik 90 min massage og det var hun god til. Hun er er pæn slank dame med et par store bryster. De 40 år passer nok meget godt måske lidt mere. Hun er vældig rar og servicen er tip top. Meget fin og velholdt butik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 0 Skrevet 20. Maj dickens skrev, for 6 minutter siden: Kommer lige fra et besøg hos Ann. Fik 90 min massage og det var hun god til. Hun er er pæn slank dame med et par store bryster. De 40 år passer nok meget godt måske lidt mere. Hun er vældig rar og servicen er tip top. Meget fin og velholdt butik. Lyder godt. Ekstra at hente? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 223 Skrevet 20. Maj Gentlemansroom skrev, for 2 minutter siden: Lyder godt. Ekstra at hente? Masser af ekstra - med gummi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonDuk 5 Skrevet 20. Maj Lyder spændende. Tilbyder hun også B2B med megafransk? Tak Donduk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ventil 34 Skrevet 21. Maj Jeg besøgte hende i går, hun er et behageligt menneske, hun er meget positiv, men hendes bryster de er da fixet? Synes de virker meget hårde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg