Petermann 34 Skrevet 12. Maj Hvad er generelt debat jeg mener at det er alt og behøver ikke at dreje sig om sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4933 Skrevet 12. Maj Petermann skrev, for 5 minutter siden: jeg mener at det er alt Det er det ikke. Det er generelt om købesex. Andre emner tages i Hyggesnak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 779 Skrevet 12. Maj Petermann skrev, for 33 minutter siden: Hvad er generelt debat jeg mener at det er alt og behøver ikke at dreje sig om sex Generel debat Generel debat om prostitution og emner der relaterer her til. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 34 Skrevet 12. Maj Den_glade_amatør skrev, 1 time siden: Det er det ikke. Det er generelt om købesex. Andre emner tages i Hyggesnak. Under hyggesnakk er der også en del og sex og massage . Hyggesnakke bure være om om hverdags emner og oplevelser ikke sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big bang 344 Skrevet 13. Maj Petermann skrev, for 14 timer siden: Under hyggesnakk er der også en del og sex og massage . Hyggesnakke bure være om om hverdags emner og oplevelser ikke sex Nu er.dette jo en side omhandlende " tadaaa " købeSEX, det er hele formået med siden . Vil du snakke om livet i almindelighed findes der masser af andre sider på nettet , god jagt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg