lejogbrug 489 Skrevet mandag klokken 18:22 Havde lavet en aftale med en mand om at mødes i en skov til en omgang facefuck. Havde lavet den åbne aftale at såfremt han havde lyst til at fiste eller kneppe mig skulle han blot sige til. Vi fandt en lysning i skoven, han greb om mine store tunge bryster udenpå kjolen. Han fandt pikken frem og jeg begyndte at sutte og slikke. Han ville se mine bryster som jeg vippede ud af bh'en. Solen skinnede, brysterne gyngede og mit spyt løb ned på brysterne. Kunne mærke liderligheden vokse. Han spermede i halsen på mig og legen var slut. Nød turen, men kunne godt have brugt en omgang pik. 18 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4777 Skrevet mandag klokken 18:58 lejogbrug skrev, for 35 minutter siden: Havde lavet en aftale med en mand … Fedt at se en “anmeldelse” fra pigens side. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 73 Skrevet mandag klokken 18:59 Åhhhh hvem kan da også stå for sådan et fabelagtigt syn når man ved man kan nyde glinsende svulmende bryster inden en dyb halsguffer. Er til hver en tid fristet ;0) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 296 Skrevet mandag klokken 19:38 Med dine fantastiske evner til at sutte og dine vidunderlige bryster, er der ikke noget at sige til, at han ikke kunne holde så længe, at det også blev til at kneppe Måske du skulle have haft en mere på stand-by i nærheden til at fortsætte legen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Godpik 3 Skrevet tirsdag klokken 08:38 Endnu bedre … to på stand-by 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pit. 131 Skrevet tirsdag klokken 10:13 @lejogbrug har du en "annonce" et sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 489 Skrevet tirsdag klokken 11:49 Pit. skrev, for 1 time siden: @lejogbrug har du en "annonce" et sted? Hej Pit Nej jeg annoncerer ikke, så spild ikke tiden med at lede efter en annonce fra mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg