Hop til indhold
lejogbrug

En tur i skoven

Recommended Posts

Havde lavet en aftale med en mand om at mødes i en skov til en omgang facefuck.  Havde lavet den åbne aftale at såfremt han havde lyst til at fiste eller  kneppe mig skulle han blot sige til. 

Vi fandt en lysning i  skoven,  han  greb om  mine store tunge bryster udenpå kjolen.  Han  fandt pikken frem og  jeg  begyndte at sutte  og  slikke. Han  ville se mine  bryster som  jeg  vippede ud af  bh'en.  Solen  skinnede, brysterne  gyngede og mit spyt  løb  ned  på  brysterne. Kunne mærke  liderligheden vokse. Han  spermede i  halsen  på  mig og legen var slut. 

Nød turen, men kunne godt have brugt en  omgang pik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åhhhh hvem kan da også stå for sådan et fabelagtigt syn når man ved man kan nyde glinsende svulmende bryster inden en dyb halsguffer. Er til hver en tid fristet ;0)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med dine fantastiske evner til at sutte og dine vidunderlige bryster, er der ikke noget at sige til, at han ikke kunne holde så længe, at det også blev til at kneppe :wub: Måske du skulle have haft en mere på stand-by i nærheden til at fortsætte legen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...