Hop til indhold

Recommended Posts

Biolet skrev, for 6 minutter siden:

Hej gutter. Er der nogle der har været hos Risa og vil sige lidt om fornøjelse ser jo ikke værst ud 

https://annoncelight.dk/showad/425702

Jeg har ikke besøgt hende, men hun havde et andet navn - Nicha - for et par uger siden hvor hun var på lolland/falster og der var noget dialog omkring hendes køn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
F-jernet skrev, den 12.5.2025 at 20:13:

Jeg har ikke besøgt hende, men hun havde et andet navn - Nicha - for et par uger siden hvor hun var på lolland/falster og der var noget dialog omkring hendes køn.

F-jernet skrev, den 12.5.2025 at 20:13:

To chancen lille mande var oppe og køre fik hurtig aftale i hus hun lukke døren op og må sige billederne af hende er som hun ser ud læber og bryst har fået lidt sikaflex  men en lille dejlig røv. Blev lagt ned på ryggen og lidt olie på benene og så blev der masseret med fokus på klokke værket og så pudsigt sligt spurte om den skulle slikkes på med gummi og fik så den lille fisse lige op i fjæset også suttet hun ellers. Lille fin mis med dejlig klit og så blomme ved siden så meget ægte ud nåede ikke at kneppe hende før kanonen gik. Men meget sød og venlig lidt det traditionelle ikke den store indlevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...