F-jernet 313 Skrevet 12. Maj Jeg skal til jylland og kører over broen og videre til Herning. i den forbindelse vil jeg besøge en sød, køn , gerne ung/yngre thaipige der tager den analt. Jeg tager gerne en lille afstikker fra alfarvej men helst ikke længere nordpå end Herning da jeg jo også skal tilbage igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lbr 67 Skrevet 12. Maj https://annoncelight.dk/showad/387710 med varme anbefalinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 313 Skrevet 12. Maj Kan du sætte et par ord på Bella ? Det virker bestemt som en rimelig pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lbr 67 Skrevet 13. Maj jeg har ikke besøgt bella men anna/jenny er bestemt et besøg værd, om kring 155-160 høj, lidt til den kraftige side, hvilket giver hende en (for en thai) stor bagdel. absolut 1. klasses blow og total GFE hele vejen igennem. klart en af de bedste thai, hvis ikke DEN bedste thai oplevelse jeg har haft 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pjovert2 3 Skrevet 13. Maj Hvis du kan komme forbi Kolding så kan jeg godt anbefale Patcha, dejlig lille stram numse: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg