F-jernet 331 Skrevet 12. Maj Jeg skal til jylland fra sjælland og kører over fyn. i den forbindelse vil jeg besøge en sød, gerne ung/yngre thaipige der tager den analt. Jeg har kig på Jenny her https://annoncelight.dk/showad/375307 Egentlig vil jeg helst have besøgt Yaya samme sted, men får lidt modstridende oplysninger om hendes evner til at tage den i røven. Andre gode bud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 137 Skrevet 12. Maj Jenny og Yaya er begge gode bud. Alternativt kunne det også være Carmen ved Ejby. https://annoncelight.dk/search/Carmen? lad os høre hvordan det gik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 331 Skrevet 12. Maj Har du taget alle tre bagi MrExtra ? Hvem synes du er den flotteste, strammeste og mest medlevende ? Kysser de alle tre med tungen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 137 Skrevet 12. Maj (edited) De er alle tre en super oplevelse hver for sig. Yaya var ikke så ivrig for at kysse i starten, men livede lidt op da jeg skulle gå, men det nåede ikke at blive til tungekys. Det er de to andre til gengæld ikke fedtede med, lige fra man træder ind ad døren. Personligt synes jeg Carmen er den flotteste af de 3, med gode naturlige bryster, flot krop uden for meget tato, som ikke tiltaler mig, et sødt ansigt og et særdeles sympatisk livligt væsen. Det kan være svært at bedømme hvem af dem, der har den strammeste numse, når det går derudad med fuld musik. Det må blive din egen bedømmelse, men de er super gode alle tre hver for sig og leverer hele spektret på højeste plan. Held og lykke med foretagenet og god fornøjelse. Går ud fra at vi hører nærmere om dit valg her.. Redigeret 12. Maj af MrExtra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 331 Skrevet 12. Maj MrExtra skrev, for 51 minutter siden: Held og lykke med foretagenet og god fornøjelse. Går ud fra at vi hører nærmere om dit valg her.. Jeg havde nok valgt yaya på baggrund af billederne, men din beskrivelse gør at det nu bliver Carmen der kommer til at lægge røv til mit sjællandske Jern. Jeg skal nok huske en anmeldelse af oplevelsen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 319 Skrevet 12. Maj Vil du sige, hvad Carmen tager ekstra for anal @MrExtra . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 331 Skrevet 12. Maj altså ifølgw hende selv er det 2200 for en time hvilket måske er lidt dyrt i forhold 1500 hos Jenny i fredericia. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 331 Skrevet 12. Maj Mr extra jeg bliver simpelthen nødt til at høre lidt mere om Jenny. - jeg fik at vide hun kun er 145 cm høj ? er det virkelig rigtigt ? Jeg synes allerede at 150 cm er seriøst småt men det lyder virkelig frækt med en pige der er endnu mindre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 137 Skrevet 12. Maj Jeg tror ikke Jenny er mindre end 150, svært at sige nøjagtigt. Hun er lidt til den kraftige side, hvilket måske får hende til at se lidt mindre ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 331 Skrevet 12. Maj MrExtra skrev, for 2 timer siden: Jeg tror ikke Jenny er mindre end 150, svært at sige nøjagtigt. Hun er lidt til den kraftige side, hvilket måske får hende til at se lidt mindre ud. Keg synes hun ser slank ud på billederne ? Er hun køn med en lækker krop eller hvordan vil du besrkive hende ? Jeg tror nåske det er bedre hvis jeg tager Carmen … altså alene ud fra udseendet og din beskrivelse af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 137 Skrevet 13. Maj Godt valg, jeg synes personligt at Carmen er kønnere end Jenny. Og så har hun en rigtig fræk strutnumse og en mere markeret muskulatur, hvor Jenny har lidt mere fedt på kroppen, hvis hun da ikke har tabt sig. Men de hører begge til den absolutte topklasse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg