CJ69 377 Skrevet søndag klokken 15:41 Besøgte Nadia i Vejle: https://annoncelight.dk/showad/373396 https://annoncelight.dk/profile/Nadiah3046 Pigen: 8/10: Flot pige. Taler fint engelsk. Billederne er ægte. Stedet: 5/10 Gammel ejendom, slidt. Men værelset var ok. Parkering kan være vanskeligt Service: 1/10 Betalte 1000 kr. for 30 minutter med fuld pakke. Nadia vil gerne styre showet, og det er for at kunne ”snyde” dig for sex og forsøg på mer-salg. Under behandling har jeg ikke et ur, og kan dermed ikke styre tiden. Hun gav massage, derefter lidt blowjob og afsluttede med under 2 minutter sex hvorefter alarmen lød, og tiden var forbi. Hun forsøgte så, at lave mer-salg af 15 minutter ekstra, hvis jeg ville have sex. Stik imod hvad vi havde aftalt på sms. Jeg sagde nej, da hun allerede havde snydt mig, og det skal ikke belønnes. Udenfor tjekkede jeg uret på telefonen, og kunne se, at hun desuden sætter hendes alarm 5 minutter tidligt. SÅ ud over at blive snydt for sex, så blev jeg også snydt for tiden. Hun kan desuden ikke rigtig massage. Som et ekstra forsøg på manipulerende mer-salg så snakkede hun om hvordan vi ville gøre det bedre næste gang. Hun taler glimrende engelsk, og hun er rigtig lækker. Og det udnytter hun til at snyde og manipulere mænd, så hun får maksimalt økonomisk udbytte uden at skulle yde sex. Jeg kommer ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9445 Skrevet søndag klokken 15:48 Citat Udenfor tjekkede jeg uret på telefonen, og kunne se, at hun desuden sætter hendes alarm 5 minutter tidligt. Et eller andet sted, skal der vel også være tid til at gæsten kan få tøj, og man kan sige farvel. Problemet er vel nok næremere, at tiden blev disponeret forkert, for meget fokus på massage og for lidt på sex-delen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 357 Skrevet søndag klokken 16:13 He book for 30 minutes He came late 2 minutes and shower 5 minutes I Massage him around 10 minutes and Bj for him he said he like bj and please do more then start with sex and time run and of course he have to finish and come out on his time but I gave him more time to finish by hj. I'm not cheating but if he shower from home he not gonna spend his time for shower here Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 377 Skrevet søndag klokken 17:50 Fedtøre skrev, 1 time siden: He book for 30 minutes He came late 2 minutes and shower 5 minutes I Massage him around 10 minutes and Bj for him he said he like bj and please do more then start with sex and time run and of course he have to finish and come out on his time but I gave him more time to finish by hj. I'm not cheating but if he shower from home he not gonna spend his time for shower here 1) Jeg havde taget bad hjemmefra. Du bad mig tage bad da jeg kom selvom jeg var ren. Jeg siger altid ja til sådan tilbud for at virke ren for pigen. Men det var dig der ønskede badet - det var ikke et jeg bad om. 2) Jeg var der 10.01, som var 1 minut efter aftalt tidspunkt. Kan ses på sms historik 3) Det er dig der disponerer tiden. Du bestemmer hvor længe massagen skal være, og ligeledes hvor længe sexdelen skal være. Og her sørger du dejlig bekvemt for, at bruge tiden på massagen, så der ikke var tid til sex. 4) Jeg bad dig ikke om mere bj. Det er en direkte løgn. 5) Ja du afsluttede med et hastigt hj, men jeg havde betalt for sex. Du havde også stillet uret 5 minutter for kort, og så skulle der lige bruges 1 minut på at forsøge at få flere penge ud af mig, og dertil lige lidt rigeligt af tid på massagen. Så fik du let tiden brugt helt uden sex. 6) Lav lige dit eget regnestykke: Du siger jeg kom 2 minutter for sent (det var 1 minut) + 10 minutter massage + 5 minutter bad (som var 3 minutter). Men selv med dine egne tal har du kun disponeret 17 minutter. Der er 13 minutter tilbage af den betalte tid - der var under 2 minutter sex. Hvor bliver resten af tiden brugt i dit regnestykke? Det hænger slet ikke sammen. Faktum er, at du strækker massagen og skærer af tiden mv. for at undgå sex. Jeg betalte 1000 kr. for massage og sex men fik essentielt nærmest massage og hj som eller kun ville have kostet 600 kr. (og som jeg aldrig ville have bestilt). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iron Man 2 Skrevet søndag klokken 18:33 TheVoice skrev, for 2 timer siden: Et eller andet sted, skal der vel også være tid til at gæsten kan få tøj, og man kan sige farvel. Problemet er vel nok næremere, at tiden blev disponeret forkert, for meget fokus på massage og for lidt på sex-delen Andre steder plejer de ikke at tage tid på at man får tøj på og siger farvel. Det tyder meget på planlagt snyd af hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 377 Skrevet søndag klokken 19:11 TheVoice skrev, for 3 timer siden: Et eller andet sted, skal der vel også være tid til at gæsten kan få tøj, og man kan sige farvel. Problemet er vel nok næremere, at tiden blev disponeret forkert, for meget fokus på massage og for lidt på sex-delen Jeg er enig med dig, men det er hende der disponerer tiden og gerne vil styre programmet. Så skal hun også sørge for at afsætte tid til sex. Og det tyder skidt når man så forsøger mer-salg - er det så dårlig planlægning eller med vilje? Faktum er kort: Jeg betalte for sex Jeg fik ikke sex Nadia har taget fuldt betaling men ikke leveret ydelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 587 Skrevet søndag klokken 20:18 Du må finde dig nogle danske piger i Vejle i stedet for 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 61 Skrevet søndag klokken 21:29 (edited) Gangbang-milf skrev, 1 time siden: Du må finde dig nogle danske piger i Vejle i stedet for Dejlige danske piger(læs som piger) er ikke noget der hænger på træerne længere, desværre… Redigeret søndag klokken 21:33 af lurikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 61 Skrevet søndag klokken 21:33 Uheldig oplevelse. Har selv været forbi Nadia og kan ikke klage over service eller tid, så jeg var egentlig ganske tilfreds da jeg gik derfra. Sådan er oplevelser så forskellige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wombat 69 Skrevet mandag klokken 03:34 Uanset hvad der er sket i den konkrete situation vil jeg ligesom Lurikken sige, at det ikke noget jeg genkender fra mine mange besøg hos Nadia. For mig står hun faktisk som en af de mest reelle thaipiger. Har aldrig oplevet en situation som denne med hende. Tværtimod altid følt at der er god tid og fin service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rolling stones 6 Skrevet for 21 timer siden besøgte lige Nadia i går super fin service fik hvad jeg kom efter gik glad og tilfredsstillet derfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg