3somelover 42 Skrevet 11. Maj Jeg har et stykke tid ledt efter en erstatning til det hul som Jessica Serrano har efterladt, og blev bl.a. forslået Karinna og Nina. Måden jeg stødte på Jessica var en trekant med hende og Karinna, og der synes jeg hun var god men ikke samme niveau. Jeg valgte derfor at prøve Nina for nogle dage siden (hun er ikke i DK nu ligner det). Wow hvor ser hun så meget sødere og dejligere ud i virkeligheden. Jeg synes slet ikke billederne retfærdiggøre det. Der blev afregnet, bad og det blev efterfulgt af noget fantastisk GFE hvor vi bare hyggede i sengen med hinanden før vi overhovedet gik i gang. Jeg synes kyssene ikke var aå dybe som jeg ville ønske, så hvis man er til dyb fransk skal man genoverveje, men der blev ikke holdt tilbage med antallet og intimiteten. Helt klart anbefalning af hende herfra. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
joxzo 30 Skrevet 11. Maj Hennes profil på nympho är fortfarande aktiv: https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n10689/3488/nina-back-to-copenhagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 193 Skrevet 11. Maj Har en aftale med hende i aften, er spændt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman-Sixtynine 18 Skrevet 12. Maj Hej Hotshot Hvordan var din oplevelse med Nina? Hvordan er hendes ansigt? Er hun pæn? Mvh.Gentleman69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 193 Skrevet 12. Maj Gentleman-Sixtynine skrev, for 32 minutter siden: Hej Hotshot Hvordan var din oplevelse med Nina? Hvordan er hendes ansigt? Er hun pæn? Mvh.Gentleman69 Ja hun da en smuk pige. Jeg havde en time med hende, ikke noget hastværk, hun nød det ihvertfald også, hun tændt. Klar anbefaling herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 887 Skrevet 18. Maj Gentleman-Sixtynine skrev, den 12.5.2025 at 08:07: Hvordan er hendes ansigt? Er hun pæn? Nina er ikke klassisk model smuk som Serrano men til gengæld har hun enormt meget sex appeal. Nina går simpelthen lige i banditten efter min mening og leverer en intensiv grådig sex oplevelse /B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg