Kugodt 8 Skrevet 11. Maj God Søndag Er der nogen som kender til dagsformen på Thai massage i Nykøbing Mors. Skal dertil snarest, så det kunne jo være hyggeligt. Foreløbig tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 82 Skrevet 11. Maj Kan se der er nogle forskellige anoncer men er lidt i tvivl om ikke det er den samme kvinde på de 3 anoncer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kugodt 8 Skrevet 11. Maj Ja, har på fornemmelsen Luna sidder på tre. Skal nu også en tur omkring Thisted, så kunne jo også besøge Nytorv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 144 Skrevet 12. Maj Kugodt skrev, for 23 timer siden: Ja, har på fornemmelsen Luna sidder på tre. Skal nu også en tur omkring Thisted, så kunne jo også besøge Nytorv. Jeg genbesøgte Nytorv igen den anden dag, jeg er ret godt tilfreds med hende, men du skal være forberedt på at hun ikke er helt ung og smuk, men måske derfor ret erfaren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MuffDiver 10 Skrevet 12. Maj Nogen af jer der har erfaring med Luna fra Nykøbing? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kugodt 8 Skrevet 13. Maj Fisken16 skrev, for 22 timer siden: Jeg genbesøgte Nytorv igen den anden dag, jeg er ret godt tilfreds med hende, men du skal være forberedt på at hun ikke er helt ung og smuk, men måske derfor ret erfaren. Ja tak Fisken. Det er også mit indtryk af billederne, at hun har a know how. Det må blive det. Tak for input. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg