Gløden 1826 Skrevet 20. Juni KapowSti skrev, den 14.6.2025 at 16:25: Hold jer væk fra SPACE AI, uanset hvor fristende det end ser ud, er det til syvende og sidst "pig butcering" 1. Kan du forklare hvad det betyder? 2. Hvad underbygger du din påstand med? Kan du evt bidrage med noget @Lert? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KapowSti 64 Skrevet 21. Juni Gløden skrev, for 22 timer siden: 1. Kan du forklare hvad det betyder? 2. Hvad underbygger du din påstand med? Kan du evt bidrage med noget @Lert? 1. Pig Butchering 2. Almen viden fra dem/os der bevæger sig i markedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1826 Skrevet tirsdag klokken 10:45 KapowSti skrev, den 14.6.2025 at 16:25: Hold jer væk fra SPACE AI, uanset hvor fristende det end ser ud, er det til syvende og sidst "pig butcering" Ja, du havde ret, så en stor tak herfra, du såede lidt tvivl i mig, jeg var parat, men tænkte ekstra over det og læste lidt via dit link. Jeg har fået af vide at SPACE AI nu er lukket ned!, og kender også et par stykker der har mistet deres penge, sur røv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KapowSti 64 Skrevet torsdag klokken 15:48 Uanset om de er kvinder, løfter om lettjente penge, håndværkere eller andet man vælger at kaste penge efter, så skal man ALTID lave grundig research. Husk også, det er ikke en skam spørge andre om erfaringer. Det var så lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg