Hop til indhold
skivemd

Lækker PSE med Loren i Vejle

Recommended Posts

Hey guys 
Efter flere fallerede forsøgte besøg ved Viby/Herning pigerne, besøgte jeg søet sikkert win en søndag aften i Vejle C. 

Loren har jeg besøgt en enkelt gang før i Aalborg og ærligt kan jeg ikke forstå jeg ikke har gjort det igen siden... 

Jeg gjorde noget anderledes da jeg skrev til hende. For første gang forsøgte jeg at sætte ord på hvordan jeg gerne ville have besøget skulle forløbe inden jeg ankom. Hun var sød og undersøgte spørgende tilbage indtil der var fuld forståelse. 

Så jeg bestilte 30 min med kys, 

Hvor jeg gerne ville have den ultimative PSE oplevelse. Hun skulle ikke holde tilbage med høje støn, spyt og savlende blowjobs ville blive vel modtaget. Hun skulle tage styring på sexakten og give den gas. Dog først efter mit bad, inden badet skulle hun være en ren GFE. 

Og hun leverede ;) 

Fra jeg kom ind ad døren var hun sød og modtagende, hun skulle selvfølgelig lige falde ind i rollen, men det var dejligt at blive vel modtaget efter en lang dag på arbejde. 

Jeg kom ud af baden og gik direkte ind i en striptease, hvor hun pressede sin lækre røv ind mod mit lem som var klar på 10 sekunder. 

Skal lige indskyde at alle billederne er ægte:D

Jeg fik et lækkert dyybt blow med let throatfuck (fantasere om mere :D) En masse sex og verdens bedste handjob til afslutning hvor hun ligger helt tæt op af mig, kysser og stønner og giver mig lidt af hendes frække spyt. Alt arbejdsstress røg ud af mig på de 30 min. 

Efter en periode med besøg som på alle måder har skuffet, var det fantastisk at have så god og klar kommunikation på skrift inden, at opleve døren gå op med det samme man ringer på og at selve besøget også lever op til alle ens fantasier. 

Næste besøg vil jeg forsøge at planlægge med det samme. 

Har nogen erfaringer med at Loren giver tilbage? (If you know what I mean) 

https://annoncelight.dk/showad/292307

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er toppen…., smuk som en drøm, sødere end sød, frækkere end de fleste og så er hun fantastisk at være sammen med….., læs min anmeldelse af hende…..

Vise ord af trådstarter….., hvorfor ikke vælge det vi ved der er godt….., Loren leverer hver gang jeg besøger hende…..

Del dette indlæg

Link til indlæg
skivemd skrev, for 11 timer siden:

Hey guys 
Efter flere fallerede forsøgte besøg ved Viby/Herning pigerne, besøgte jeg søet sikkert win en søndag aften i Vejle C. 

Loren har jeg besøgt en enkelt gang før i Aalborg og ærligt kan jeg ikke forstå jeg ikke har gjort det igen siden... 

Jeg gjorde noget anderledes da jeg skrev til hende. For første gang forsøgte jeg at sætte ord på hvordan jeg gerne ville have besøget skulle forløbe inden jeg ankom. Hun var sød og undersøgte spørgende tilbage indtil der var fuld forståelse. 

Så jeg bestilte 30 min med kys, 

Hvor jeg gerne ville have den ultimative PSE oplevelse. Hun skulle ikke holde tilbage med høje støn, spyt og savlende blowjobs ville blive vel modtaget. Hun skulle tage styring på sexakten og give den gas. Dog først efter mit bad, inden badet skulle hun være en ren GFE. 

Og hun leverede ;) 

Fra jeg kom ind ad døren var hun sød og modtagende, hun skulle selvfølgelig lige falde ind i rollen, men det var dejligt at blive vel modtaget efter en lang dag på arbejde. 

Jeg kom ud af baden og gik direkte ind i en striptease, hvor hun pressede sin lækre røv ind mod mit lem som var klar på 10 sekunder. 

Skal lige indskyde at alle billederne er ægte:D

Jeg fik et lækkert dyybt blow med let throatfuck (fantasere om mere :D) En masse sex og verdens bedste handjob til afslutning hvor hun ligger helt tæt op af mig, kysser og stønner og giver mig lidt af hendes frække spyt. Alt arbejdsstress røg ud af mig på de 30 min. 

Efter en periode med besøg som på alle måder har skuffet, var det fantastisk at have så god og klar kommunikation på skrift inden, at opleve døren gå op med det samme man ringer på og at selve besøget også lever op til alle ens fantasier. 

Næste besøg vil jeg forsøge at planlægge med det samme. 

Har nogen erfaringer med at Loren giver tilbage? (If you know what I mean) 

https://annoncelight.dk/showad/292307

Thank you for you time and nice rieview abaut me.

I am glad to meet you again and again, and enjoy good time with You.Be safe and see you next time.

Redigeret af Lorenlove

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...