Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Kontakten:
Aftalen med "Nanny" foregår via sms på dansk, hvilket er nemt, dog talte jeg kun engelsk med "Nanny" før, under og efter massagen. Hvorfor jeg antager, at "Nanny" bruger oversættelses app, til at svare på dansk i sms´en.

Massøren:
I annoncen er navnet "Nanny", og alderen er 42 år oplyst, det kan jeg ikke bekræfte, da jeg ikke har talt med massøren om disse emner. "Nanny" er måske 1.64 cm høj, slank, sød og smilende.

Link:
https://annoncelight.dk/showad/392455

Lokationen:
Nedlagt landbrug i området omkring Aars, hvor massagen foregår i stuehuset på 1. sal. Lokalet har et vindue, der kan åbnes, såfremt der bliver for varmt.

Ydelse:
Afslappende helkropsmassage med massageolie der dufter, af 30 minutter eller 1 time varighed, samt mulighed for flere timer. Derudover er der mulighed for håndjob, men ingen blowjob eller sex. Jeg har under mine besøg hos "Nanny", aldrig har spurt eller blevet tilbudt et bad før eller efter massagen, så jeg ved ikke, om det er en mulighed.

Oplevelser og erfaringer:
Jeg har besøgt "Nanny" 3 gange (2 gange i april 2025 og 1 gang i maj 2025), alle mine besøg var grundet muskelsmerter efter for hård fysisk træning (løb og styrke). Jeg har bestilt både 1 time og 2 timer. Hvilket har været utrolig gode oplevelser, da massagen fik fjernet mine muskelsmerter. "Nanny" er god til at tørre massageolien af min krop ved hjælp af et håndklæde, så jeg ikke dryppede af massageolie efter besøget. Jeg ved ikke, om du må røre ved "Nanny" under massagen, da jeg ikke har spurt eller gjort det. Jeg ved ikke om håndjob er godt eller dårligt, da jeg aldrig har bestilt det.

Anbefaling:
Jeg kommer helt sikkert igen hos "Nanny", såfremt mine muskler gør ondt.

God dag til Alle :-)

Redigeret af Kakam1980

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...