Hop til indhold
fyr9000

Billigt mødested?

Recommended Posts

Jeg kommer til at lyde extrem nærig men hvis man mangler stedet at mødes og synes det er lidt dumt at give 600 for et værelse i 30 minutter, hvad findes der så af billige alternativer?

Jeg er i aalborg og har kigget på Cabin og Shell Motel. jeg har også overvejet Airbnb.

Del dette indlæg

Link til indlæg

vejret er jo godt. så hvad med sex i det fri

på siden sexidetfri.dk kan du finde et kort med gode steder

det er også det der hedder dogging

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan anbefale Joys i Aarhus - 250kr for et par. Og så må du blive så længe du lyster ;)

Har ikke prøvet Eclair i Aalborg, men det kan måske bruges?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Taboo skrev, 1 time siden:

Jeg kan anbefale Joys i Aarhus - 250kr for et par. Og så må du blive så længe du lyster ;)

Jeg har faktisk overvejet netop dét. Og også foreslået det til et par piger gennem tiden :D 

hvorfor ikke tage sin kunde/kunder med i swingerklub? Der er kondomer, private rum hvis man ikke vil kigges på, og entéen er jo som regel billig for kvinden og overkommelig for manden 

som kvinde at bruge de faciliterer og så sætte nogle aftaler med kunder op for at slippe for dyr Airbnb/hotel .. ved ikke om det er lovligt dog, men hvem ville opdage det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...