fyr9000 313 Skrevet 9. Maj Jeg kommer til at lyde extrem nærig men hvis man mangler stedet at mødes og synes det er lidt dumt at give 600 for et værelse i 30 minutter, hvad findes der så af billige alternativer? Jeg er i aalborg og har kigget på Cabin og Shell Motel. jeg har også overvejet Airbnb. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poppel 95 Skrevet 9. Maj vejret er jo godt. så hvad med sex i det fri på siden sexidetfri.dk kan du finde et kort med gode steder det er også det der hedder dogging 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 111 Skrevet 9. Maj Gætter på at 99,99% af brugerne er mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taboo 41 Skrevet 9. Maj Jeg kan anbefale Joys i Aarhus - 250kr for et par. Og så må du blive så længe du lyster Har ikke prøvet Eclair i Aalborg, men det kan måske bruges? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 105 Skrevet 9. Maj Taboo skrev, 1 time siden: Jeg kan anbefale Joys i Aarhus - 250kr for et par. Og så må du blive så længe du lyster Jeg har faktisk overvejet netop dét. Og også foreslået det til et par piger gennem tiden hvorfor ikke tage sin kunde/kunder med i swingerklub? Der er kondomer, private rum hvis man ikke vil kigges på, og entéen er jo som regel billig for kvinden og overkommelig for manden som kvinde at bruge de faciliterer og så sætte nogle aftaler med kunder op for at slippe for dyr Airbnb/hotel .. ved ikke om det er lovligt dog, men hvem ville opdage det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg