Hop til indhold
Jysk mand

Katrine Horsens/Østjylland

Recommended Posts

Besøgte hende den anden dag. Det er lidt specielt da hun ligger lige ud til gaden. Ingen ring klokke. Så man skal sende en SMS når man står foran døren og bollerummet er lige inden for døren. Hun er en flot kvinde. Aftalte 30 minutter. Efter hun fik penge virkede hun desværre ret ligeglad. Hun gav mig kondomet selv om hun ikke havde rørt min krop endnu og jeg ikke havde jern på..spurgte om hun ikke ville hjælpe. Det blev til en uinspirerendet omgang. Jeg satte kondomet på og spurgte om hun  ville sutte. Svarer var nej, jeg har lige hjulpet dig. 30 sek. Efter jeg var oppe i hende, spurgte om jeg snart kom. Det blev dårligt opleve. Da jeg var færdig ca 15 minutter efter jeg var ankommet, tog hun hendes telefon. Den næste kunde havde skrevet at han stod og ventede uden foran døren. Mens jeg tog tøj på, lukkede hun ham ind(altså i samme rum som jeg var i). Han blev noget forvirret og sur. Da jeg svarede ham, at jeg også var kunde. Da jeg kort efter gik igen, gik også. Han gad heller ikke møde andre kunder. 

https://annoncelight.dk/showad/423717

Er der mange gode seriæse piger der ude, der levere en fik service. Det bliver en af dem, jeg kommer til at besøge næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...