Hop til indhold

Recommended Posts

Først så faldt jeg over dem på AL, siden fandt jeg deres hjemmeside,

www.deterbarenogetvileger.dk

To unge dominaer, Sara og Simone, som tilbyder duo-dominans. Unge? Kan de nu det? Er de også så unge?

Nå! det måtte komme an på en prøve, fik sendt en e-mail til deres e-mail om de en given dag have tid til en ældre slave med et par års erfaring, retur svar kom meget prompte, at det kunne de, men de ville gerne udveksle lidt om hvad jeg forventede af legen, deres pris, som var rimelig, afhang ikke så meget af hvad vi skulle lege men tid.

Det er Sara som besvarer deres e-mails og hun skrev at det var vigtigt for dem at både mine lyster men også deres lyster blev tilfredsstillet da de kun leger det de selv har lyst til og derfor brugte vi nogle mails frem og tilbage på forventnings afstemning.

En drejebog for legen er absolut ikke hvad jeg ønsker synes ofte er den ødelæggende for legen, men en enkelt ting fik jeg dog med.

Jeg er meget visuel, dominaernes udseende, deres blik, deres reaktioner osv er vigtig for mig og ved en god visuel oplevelse og den rette kemi flyttes mine græser. Men det giver mig også et kik at nogle af mine sanser blokeres og her var en fantastisk mulighed for at fratage mig noget af den visuelle oplevelse om ikke andet så i begyndelsen af vores leg, så aftalen blev at kun en af de 2 skulle tage imod mig og derefter give mig bind for øjnene inden, at den anden kom til.

Dagen oprandt og jeg modtog en e-mail fra Sara som ønsker mig en god rejse til Randers og ville lige sikre sig at jeg nu også kom.

Vel ankommet til adressen ringede jeg på døren som blev åbnet af en kvinde lidt yngre end 30 år, men en flot slank krop, smukke bryster som kunne ses gennem den gennemsigtige bluse, som var sort som resten af hende dress.

Efter et hurtigt bad, og en vandring med bind for øjnene gennem et gammelt hus med snorklede gange og dørtrin og trapper fik jeg besked på at blive stående, en anden kom i lokalet og en nærgående inspektion af min krop blev nu udført af de 2 dominaer som kommenterede på min fucking gamle krop og mærker som stadig fandtes på min krop fra besøg hos en anden domina for ikke så længe siden.

Endelig blev bindet fjernet fra mine øjne og jeg så endnu en smuk domina klædt i sort men med et rødt hår som advarede om et iltert temperament.

I de 2 timer som vi legede, blev det til pisk, slag med træ bat, brystvorte tortur, anal leg med strap-on af begge de skønne dominaer, og nåle i min pik, for til sidst blive tvunget til onanerer foran dem til deres kommentarer om min at lille piks uduelighed.

2 timer i Simone og Saras selskab går hurtigt, og efter en snak om vores leg og så meget andet gik jeg derfra glad, forløst og med en meget øm bagdel som 2 uger senere stadig var gul, blå og sort.

Glæder mig til, at jeg igen får lejlighed til at være objekt for tilfredsstillelse af Sara og Simonens lyster, der er så meget på vores fælles legeliste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til min glæde ser jeg at domina duoen Simone og Sara er i København d 14 juni 

Jeg har allerede sikret mig tid til endnu en session med dem:wub: glæder mig til igen at overgive dem retten til min krop og sjæl, det går sikkert ikke umærket hen:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...