Hop til indhold
Detektiven

Flower - City Girls

Recommended Posts

https://www.citygirls.dk/x.php?id=160

Jeg besøgte Flower i mandags, efter en pludselig indskydelse.

Jeg var i området i anden anledning og havde pludselig ”lyst” :wub:  og lidt ledig tid.

Søgte derfor efter hvad der var af muligheder i Helsingør og kiggede blandt andet hos CG.

Her var Flower på vagt og hendes billeder ansporede mig til et besøg. Jeg ringede til klinikken og via den søde telefondame, fik jeg sat en aftale i stand 30 min senere.

Ankommer til adressen og bliver hurtigt lukket ind af telefonpasseren. Stedet er ganske pænt og hyggeligt.

Jeg blev anvist lokale og Flower kom kort efter.  Vi fik sagt hej og øvrige almindeligheder (hun taler engelsk). Afregningen blev klaret og vi kunne gå i gang med en rigtig dejlig hyggestund.

Flower er virkelig sød og vi havde en skøn halv time sammen med blow, slik og forskellige positioner. Samt lidt hyggesnak undervejs og efter. Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Lidt ”serviceoplysning”: Hun ønsker ikke at blive suttet på brysterne (hvis man specifikt er til det), men jeg måtte meget gerne røre dem og derudover var der fri adgang til slik de fleste andre andre steder.

Kunne helt sikkert blive til gentagelse hvis jeg er på de kanter igen. Flower er sød og en flot pige i min optik.

Redigeret af Detektiven
rettet dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...