aalborg9000 0 Skrevet 6. Maj Hej Nogen der har erfaring de vil dele ? https://annoncelight.dk/showad/427079 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Metallica 4 Skrevet 7. Maj Lavede en aftale med hende. Hun stoppede med at svare da tiden nærmede sig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jakobhansen 97 Skrevet 17. Maj Jeg havde aftalt et blowjob, og ankom lige fra et bad. Hun sagde hun ikke kunne lide duften, hverken på mig eller ham før mig. Blev sendt hjem, nogle kroner fattigere. Tænker ikke jeg prøver igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 25. Juli jakobhansen skrev, den 17.5.2025 at 15:39: Jeg havde aftalt et blowjob, og ankom lige fra et bad. Hun sagde hun ikke kunne lide duften, hverken på mig eller ham før mig. Blev sendt hjem, nogle kroner fattigere. Tænker ikke jeg prøver igen Var manden der ikke ? Gik du bare uden at få dine penge igen?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 25. Juli Hun annoncerer hver eneste dag så der må da være flere der har været forbi ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 994 Skrevet 3. August Hej jeg har besøgt hende, hun er ok - jeg havde ikke problemer med at lave en aftale med hende, hun tilbyder ikke så meget - men hun vil gerne have slikket fisse, og ingen tvivl om hun nyder at blive kneppet hårdt. der er lidt rodet i lejligheden, så kan man ikke klare det, så er det nok ikke noget for jer - ellers er hun en helt almindelig liderlig pige 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet 3. August fræk6 skrev, for 2 timer siden: Hej jeg har besøgt hende, hun er ok - jeg havde ikke problemer med at lave en aftale med hende, hun tilbyder ikke så meget - men hun vil gerne have slikket fisse, og ingen tvivl om hun nyder at blive kneppet hårdt. Dejligt at læse, at det var en god oplevelse for jer begge. Jeg har ikke besøgt hende, men jeg har bare undret mig over alle de annoncer fra hende hver dag, som nogle gange virker lidt desperate. F.eks. har hun lige pludselig på om natten, hvor de første xx antal kunder kan få 15 min for 200. Tanken om noget misbrugsmiljø noget strejfede mig bare lige, men dejligt som skrevet at læse, at alt er i sin skønneste orden bortset fra lidt roderi 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 3. August fræk6 skrev, for 3 timer siden: Hej jeg har besøgt hende, hun er ok - jeg havde ikke problemer med at lave en aftale med hende, hun tilbyder ikke så meget - men hun vil gerne have slikket fisse, og ingen tvivl om hun nyder at blive kneppet hårdt. der er lidt rodet i lejligheden, så kan man ikke klare det, så er det nok ikke noget for jer - ellers er hun en helt almindelig liderlig pige Mødte du manden? Hvordan er hendes udseende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pjevs42 2 Skrevet 3. August Virkede hun til at være påvirket/misbruger.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 994 Skrevet 3. August pjevs42 skrev, for 1 time siden: Virkede hun til at være påvirket/misbruger.. Nej overhovedet ikke, hun var helt ok at tale med, heller ingen hast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 994 Skrevet 3. August pjevs42 skrev, for 1 time siden: Virkede hun til at være påvirket/misbruger.. Nej, intet, der lugtede heller ikke af noget i lejligheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 915 Skrevet 3. August Har besøgt hende og gør det ikke igen. Hun er en pæn pige med en flot (ja, det lyder mærkeligt, men altså…) fisse, men attituden og behandlingen var noget ærgerlig. Uengageret og også dårlig til at svare og holde tiden. Bare lige til advarsel, så er du usoigneret (hendes ord) som mand, hvis du ikke er helt barberet forneden. Så det hele foregik med en noget akavet afstand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 3. August Svendsenaalborg skrev, for 4 timer siden: Har besøgt hende og gør det ikke igen. Hun er en pæn pige med en flot (ja, det lyder mærkeligt, men altså…) fisse, men attituden og behandlingen var noget ærgerlig. Uengageret og også dårlig til at svare og holde tiden. Bare lige til advarsel, så er du usoigneret (hendes ord) som mand, hvis du ikke er helt barberet forneden. Så det hele foregik med en noget akavet afstand Kan du forklare/uddybe hvad du mener med “akavat afstand”? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 915 Skrevet 4. August Pj73 skrev, for 6 timer siden: Kan du forklare/uddybe hvad du mener med “akavat afstand”? Hun strakte halsen mest muligt for at undgå nærkontakt, når hun suttede, og jeg måtte kun kneppe hende, mens hun lå på et bord, så vi ikke kom for tæt på hinanden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet 4. August Svendsenaalborg skrev, for 47 minutter siden: Hun strakte halsen mest muligt for at undgå nærkontakt, når hun suttede, og jeg måtte kun kneppe hende, mens hun lå på et bord, så vi ikke kom for tæt på hinanden Ja, det er noget sjovt noget med de piger. Hun ønskede ikke nærkontakt, men du måtte gerne stikke din pik op i hende Jeg tror, at jeg er ved at være for gammel til at forstå det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 4. August Svendsenaalborg skrev, for 6 timer siden: Hun strakte halsen mest muligt for at undgå nærkontakt, når hun suttede, og jeg måtte kun kneppe hende, mens hun lå på et bord, så vi ikke kom for tæt på hinanden Det lyder sgu ikke til at hun tænder vildt meget på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 149 Skrevet 11. August (edited) Flyttet Redigeret 11. August af Brandmand Forkert placering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg