Hop til indhold
HejsaMedDig

"Elizabeth Petite"

Recommended Posts

Jeg synes, at vi skal stoppe med at klandre hinanden herinde for at have besøgt vedkommende. Det føler jeg lidt, at du gør, når du trækker anmeldelsen ind fra en anden bruger. Når vi besøger udenlandske kvinder, hvordan kan vi så med 100% garanti være sikker på, at hun ikke er handlet? For det er næsten umuligt  

Jeg har også besøgt en kvinde, hvor jeg bagefter samleje fandt ud af, at hun var blevet udnyttet og handlet til at gøre det, som hun gør. Hun fortalte mig vitterligt alt. Jeg fik ekstrem dårlig smag i munden bagefter, og jeg fortalte, at hun skulle komme væk fra stedet hurtigst muligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 33 minutter siden:

Jeg synes, at vi skal stoppe med at klandre hinanden herinde for at have besøgt vedkommende. Det føler jeg lidt, at du gør, når du trækker anmeldelsen ind fra en anden bruger. Når vi besøger udenlandske kvinder, hvordan kan vi så med 100% garanti være sikker på, at hun ikke er handlet? For det er næsten umuligt  

Jeg har også besøgt en kvinde, hvor jeg bagefter samleje fandt ud af, at hun var blevet udnyttet og handlet til at gøre det, som hun gør. Hun fortalte mig vitterligt alt. Jeg fik ekstrem dårlig smag i munden bagefter, og jeg fortalte, at hun skulle komme væk fra stedet hurtigst muligt. 

Jeg forstår godt hvis nogen bliver stødte eller sure over indlægget. Og i er i min optik velkomene til at være det. For det er aldrig rart som kunde at have gode intentioner men komme til at gøre noget forkert.

Fatter bare ikke hvordan en hel tråd af brugere der har besøgt en kvinde, ikke har kunne fornemme at noget som helst var i vejen.

Ved ikke helt hvad min intention med denne post var. Var det at udskamme nogen som jeg synes burde have gjort det bedre? At advare andre om hvor let det er at falde i? Eller min egen følelse af afmagt over ikke at kunne stoppe noget af det? 

Jeg føler et kæmpe ansvar som sexkøber og det prøver jeg også at leve op til. Men når noget som det her sker så føler jeg mig selv lidt ramt, for jeg ved realistisk set, at jeg selv kunne have været faldet i og det er så fucking frustrerende.

Redigeret af HejsaMedDig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det giver god mening at linke til den tråd. Der er flere af de kunder der som  skriver at der har været et signal fra pigens side om at alt ikke var OK. Men må jo også gerne tænke selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BLUC2720 skrev, for 3 timer siden:

Det lader altså også til at tøsen til tider har givet god service og nydt sin tid her.

Det her er lige præcis en kommentar der understreger hvorfor @HejsaMedDigs intention og debatten han tager er vigtig selv om det kan virke som fingerpegning for nogen. 

Det er sort på hvidt kommet frem at hun er dopet og tvunget at nogen stadigvæk med skyklapper på påstår at hun nød det i en situation der grænser til voldtægt ihvertfald minimum sex uden egentlig ægte samtykke det er alligevel ret vildt i min optik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...