Sømministeren 7 Skrevet tirsdag klokken 18:14 Godaften. Jeg står i en situation, hvor jeg har en aftale på hånden med en sød glædespige, men jeg har ikke mit kort med (bruger mobilkort) og kan derfor ikke hæve penge. Hun har Revolut - hurra, tænker jeg - men når jeg opretter mig, så kan jeg ikke få lov til at overføre til den fra min Danske Bank konto. Hvad kan jeg gøre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 653 Skrevet tirsdag klokken 18:30 Har mit kort koblet til Google Pay og via det kan jeg overføre til revolut! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1003 Skrevet tirsdag klokken 19:19 Sømministeren skrev, 1 time siden: Godaften. Jeg står i en situation, hvor jeg har en aftale på hånden med en sød glædespige, men jeg har ikke mit kort med (bruger mobilkort) og kan derfor ikke hæve penge. Hun har Revolut - hurra, tænker jeg - men når jeg opretter mig, så kan jeg ikke få lov til at overføre til den fra min Danske Bank konto. Hvad kan jeg gøre? Hvis du har Iphone kan du os bruge apple pay. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMelanie 38 Skrevet for 20 timer siden Det er super nemt, hvis du har dit kort tilknyttet til revolut! jeg foretrækker at folk betaler med revolut eller PayPal. da det ofte er svært for mig at tage mine kontanter med til udlandet hvor jeg bor! så det gør mig super glad at folk er begyndt at bruge disse betalings former Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg