JackRabbit 43 Skrevet mandag klokken 14:18 https://annoncelight.dk/showad/418102 Nem og få en aftale med Svært at få den overholdt gik i 30 minutter rundt fordi hun ikke var klar til aftalt tid Billederne er helt løgn, når det så er sagt er hun meget sød og fik da også lidt service. Men jeg skyndte mig alligevel lidt hurtigt ud bagefter servicerne skal nok passe Pigen er noget rundere og overhovdet ikke slank, føler jeg vae lovet ungpige fisse fik 45 min som blev til 30 min fordi jeg entelig bare ville have det list overstået pigen 3/10 Sex 4/10 Stedet 3/10 Ikke som lovet men var ikke det værste Jeg gætter 50 kg fordelt på en "rund lille dame" Alt i alt ville jeg ikke anbefale at komme der du kommer til at føle dig snydt, og nok bare vil have det overstået Beklager den hårde andmeldese MEN LAD VÆR MED AT LOVE TING MAN IKKE KAN OVERHOLDE KAN IKKE ANBEFALES 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharky 160 Skrevet mandag klokken 15:40 Men du gav hende alligevel dine penge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mi2000 29 Skrevet mandag klokken 15:53 Rund og overhovedet ikke slank! Men vejer 50 kg!? Hvis man vejer 50 kg og er rund, så er man vel ca 100cm? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 0 Skrevet mandag klokken 19:09 mi2000 skrev, for 3 timer siden: Rund og overhovedet ikke slank! Men vejer 50 kg!? Hvis man vejer 50 kg og er rund, så er man vel ca 100cm? Jeg tror han mener der er 50 kg fordelt på en rund lille dame (som jo så vejer noget i forvejen) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 49 Skrevet tirsdag klokken 10:02 Fik du anal ved hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg