Hop til indhold

Recommended Posts

Biolet skrev, for 13 minutter siden:

er der nogle der har været ved Pim

Jeg har besøgt Pim for et par år siden. Du skal nok være forberedt på at lægge ca.15 år til hendes alder. Blev ret skuffet da jeg så hende irl, da hun ser meget ældre ud end på fotos...Ikke den store oplevelse og det blev ikke til et genbesøg hos Pim.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Pim, og er helt vild med hendes lille lækre krop. Jeg har haft gode oplevelser begge gange. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hfyr skrev, for 2 timer siden:

Jeg har også besøgt Pim, og er helt vild med hendes lille lækre krop. Jeg har haft gode oplevelser begge gange. 

Kan du beskrive lidt nærmere hvad det gik ud på og hvad det er, der er så godt ? Og hvad hun især er god til ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min oplevelse da jeg så hende i døren, var at hun er en del ældre end hvad hun udgiver sig for og så har hun et surt ansigts udtryk. Det gad jeg ikke spilde hverken penge eller tid på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg syntes billeder meget godt viser hvad man møder. Om de er helt nye skal jeg ikke kunne sige, men hun er da en køn lille petit pige, med små bryster.

Selve sexdelen var ok, meget kort blow som jeg husker det, men ikke wau.

Alder er vel sjældent ærligt i disse pigers annoncer

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...