Filihankat 20 Skrevet 5. Maj Når man skal, så skal man. Jeg havde udset Elsa og var ret skeptisk på hvad man fik med sådanne model-billeder, men heldigvis blev jeg ikke skuffet. Jeg bestilte 15 min, kom forbi hende i et velkendt Aarhus område med fine parkeringsmuligheder. Bankede på og blev mødt af en virkelig lækker petite sag. De 159 cm og 42 kg passede i den grad. Ansigtet lignede ikke helt, men det var i hvert fald et pænt et hun havde. Udseende: 9/10 (jeg blev i hvert fald genert bare af at se på hende) performance: 8/10 hun giver et fint blowjob og fordi hun er den størrelse kan man nærmest kaste rundt med hende. Stor anbefaling herfra. Men skynd jer, hun smutter hjem igen i morgen https://annoncelight.dk/showad/427203 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hering 160 Skrevet 5. Maj Filihankat skrev, for 3 timer siden: Når man skal, så skal man. Jeg havde udset Elsa og var ret skeptisk på hvad man fik med sådanne model-billeder, men heldigvis blev jeg ikke skuffet. Jeg bestilte 15 min, kom forbi hende i et velkendt Aarhus område med fine parkeringsmuligheder. Bankede på og blev mødt af en virkelig lækker petite sag. De 159 cm og 42 kg passede i den grad. Ansigtet lignede ikke helt, men det var i hvert fald et pænt et hun havde. Udseende: 9/10 (jeg blev i hvert fald genert bare af at se på hende) performance: 8/10 hun giver et fint blowjob og fordi hun er den størrelse kan man nærmest kaste rundt med hende. Stor anbefaling herfra. Men skynd jer, hun smutter hjem igen i morgen https://annoncelight.dk/showad/427203 Helt enig. Stor oplevelse. Jeg fik en time med hende, det fortryder jeg bestemt ikke. Vidste ikke hun allerede skal videre i morgen!! Så må jeg se om jeg kan få en aften i aften eller i morgen formiddag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfyr1974 15 Skrevet 5. Maj Filihankat skrev, for 7 timer siden: Når man skal, så skal man. Jeg havde udset Elsa og var ret skeptisk på hvad man fik med sådanne model-billeder, men heldigvis blev jeg ikke skuffet. Jeg bestilte 15 min, kom forbi hende i et velkendt Aarhus område med fine parkeringsmuligheder. Bankede på og blev mødt af en virkelig lækker petite sag. De 159 cm og 42 kg passede i den grad. Ansigtet lignede ikke helt, men det var i hvert fald et pænt et hun havde. Udseende: 9/10 (jeg blev i hvert fald genert bare af at se på hende) performance: 8/10 hun giver et fint blowjob og fordi hun er den størrelse kan man nærmest kaste rundt med hende. Stor anbefaling herfra. Men skynd jer, hun smutter hjem igen i morgen https://annoncelight.dk/showad/427203 Kan du løfte sløret for hvor henad i Aarhus vi er ? Og er det diskret ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filihankat 20 Skrevet 5. Maj Aarhusfyr1974 skrev, for 57 minutter siden: Kan du løfte sløret for hvor henad i Aarhus vi er ? Og er det diskret ? Aarhus N. Der er mulighed for parkering i nærheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HejsaMedDig 21 Skrevet 6. Maj Jeg nåede lige at besøge hende inden hun smuttede. Og det fortryder jeg ikke Synes hun virkede lidt umoden, som trak en lille smule fra oplevelsen, men ellers var det svært at sætte fingeren på noget. I øvrigt første gang jeg giver en pige lidt ekstra fordi jeg synes det var så godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 406 Skrevet 7. Maj flot pige, men orker ikke det det med at betale for ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filihankat 20 Skrevet 5. Juni Glædelige nyheder. Hun er tilbage og er her en uge mere https://annoncelight.dk/showad/429888 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 918 Skrevet 6. Juni Jeg har besøgt hende et par gange- virkelig lækker og smuk pige, med slank og meget fast krop. 42 kg må være rigtig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KomBareDo 9 Skrevet 6. Juni (edited) Det jo lige hende jeg har ventet på men ja...en masse tillæg Redigeret 6. Juni af KomBareDo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KomBareDo 9 Skrevet 6. Juni Hun er væk tirsdag, så blev ingen tid til mig da jeg først kunne torsdag :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 918 Skrevet 6. Juni KomBareDo skrev, for 8 timer siden: Det jo lige hende jeg har ventet på men ja...en masse tillæg Jeg mener ikke at de tillæg hun har er noget man plejer at få med i prisen hos andre piger. Feks får du cof og cim med i prisen hos andre piger? Så vil jeg gerne vide hvem der tilbyder det med i standard prisen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 502 Skrevet 7. Juni Kan ikke tage hende eller hrr er mødes pimp seriøs….., pludselig kræves der ekstra for fx 69’, som ellers var med i annoncen til for et øjeblik siden….., samme nummer bruges til og af flere piger, og der spørges specifikt ind til ekstra gør man ser pigen…, igen tegn på bagmand….. Jeg siger nej tak:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KomBareDo 9 Skrevet 8. Juni Le courvoisier skrev, den 6.6.2025 at 19:39: Jeg mener ikke at de tillæg hun har er noget man plejer at få med i prisen hos andre piger. Feks får du cof og cim med i prisen hos andre piger? Så vil jeg gerne vide hvem der tilbyder det med i standard prisen Finish in mouth , Tongue kissing, Licking balls er da ofte noget der bare er med i en bestilling og som ikke koster ekstra, ihvertfald når det er ved Gip.:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pr1nt 45 Skrevet 9. Juni (edited) Nogen der har erfaring med hendes squirt? Skal man regne med lidt eller meget? En eller mange gange? Redigeret 9. Juni af Pr1nt Tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KomBareDo 9 Skrevet 17. Juni Jeg troede Elsa ikke ville være at finde i Aarhus fra sidste uge af, men hendes annonce er stadig aktiv. Er det fordi de nogen gange glemmer at pause den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filihankat 20 Skrevet 17. Juni KomBareDo skrev, for 5 timer siden: Jeg troede Elsa ikke ville være at finde i Aarhus fra sidste uge af, men hendes annonce er stadig aktiv. Er det fordi de nogen gange glemmer at pause den? Ja det tænker jeg. Tror hun er ny til det da hun opretter ny profil hver gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KomBareDo 9 Skrevet tirsdag klokken 08:40 Hmmm...skulle Elsa ikke være tilbage i Juli?. Så hende meget kort på med en annonce og trekant med Rosalyn, men meget hurtigt var annoncen væk igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rupsaz 210 Skrevet tirsdag klokken 13:53 KomBareDo skrev, for 5 timer siden: Hmmm...skulle Elsa ikke være tilbage i Juli?. Så hende meget kort på med en annonce og trekant med Rosalyn, men meget hurtigt var annoncen væk igen Hun var her i fem dage I starten af juli. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg